  • 1. Data: 2003-05-22 22:05:13
    Temat: Ile czekaliście na Inteligo ??
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Witam
    Ile czekaliście na kuriera od momentu telefonu z Inteligo w sprawie
    zalozenia konta ??

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 2. Data: 2003-05-23 06:18:48
    Temat: Re: Ile czekaliście na Inteligo ??
    Od: "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    > Ile czekaliście na kuriera od momentu telefonu z Inteligo w sprawie
    > zalozenia konta ??

    Po trzech dniach miałem telefon z firmy kurierskiej, że przesyłka jest
    gotowa. Przywieźli dnia czwartego (licząc od momentu złożenia wniosku przez
    WWW !!!).
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2003-05-23 08:08:47
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Mentos napisał:
    > Witam
    > Ile czekaliście na kuriera od momentu telefonu z Inteligo w sprawie
    > zalozenia konta ??

    Przy pierwszym koncie kurier byl drugiego dnia od telefonu. Przy drugim,
    firmowym trwalo to ze 2 tygodnie (trzeba bylo odstawiac jakies hece z
    wysylaniem poczta regonu) i wymagalo interwencji (niby dokumenty byly
    gotowe, ale jakos dojechac nie mogly). Kurier przyjechal, gdy moja zona
    powiedziala konsultantce z infolinii, ze jesli kurier nie przyjedzie
    nastepnego dnia, to rezygnuje z konta i niech spadaja. Roznie to wiec bywa.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-23 09:29:28
    Temat: Odp: Ile czekaliście na Inteligo ??
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik Mentos <m...@s...o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bajhjv$a5e$...@n...onet.pl...
    > Witam
    > Ile czekaliście na kuriera od momentu telefonu z Inteligo w sprawie
    > zalozenia konta ??

    A ja calutki tydzień
    Ale już po bólu :-)

    pozdrawiam
    Ela

  • 5. Data: 2003-05-23 15:59:52
    Od: "rafaello de D." <w...@p...onet.pl>

    "Mentos" <m...@s...o2.pl> wrote in message

    > Ile czekaliście na kuriera od momentu telefonu z Inteligo w sprawie
    > zalozenia konta ??

    dzien0) po kilku dniach ( hmmm.. chyba 5) dostalem tel z firmy
    kurierskiej
    ustalilismy termin na dzien nastepny
    dzien1)....... czekalem caly dzien.... paczki nie dostalem
    wieczorem tel w sprawie umowienia spotkania na dzien kolejny
    dzien2)...... czekalem caaaly dzien ... paczki nie dostalem
    wieczorem co ?? telefon ( przed 21)
    dzien3)..... mialem dostac paczke rano dostalem ok 12 :))
    wieczorem co ?? poczytalem sobie papierki i do kosza :-/
    cerpliwosc chyba ma swoje granice ;)

    rafaello de :D

  • 6. Data: 2003-06-30 23:07:49
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    u mnie po 3 tygodniah

    dorze ze bylam wtedy zajeta i jakos zlecialo bo zarobiby m-bnk nie oni

    Użytkownik "rafaello de D." <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:balghq$gbl$1@inews.gazeta.pl...