  • 1. Data: 2003-05-22 21:27:00
    Temat: Re: SKOK - co o tym myślicie ?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    21 May 03 23:16, Karol pisal do All:

    ^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    K> Czy ty przypadkiem nie mylisz pojęć ?

    K> Rozumiem, ze to co jest ponizej to tylko jakas fatamorgana a nie
    K> "fizyczny" BFG.

    K> http://www.bfg.pl/u235/navi/27904

    oczywiście że to "fatamorgana" - a nie realne pieniądze na pokrycie
    wierzytelności...
    - Czy ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z rzędu wielkości depozytów w średniej
    wielkości banku???

    - Poszukaj sobie w prasie archiwalnej pod hasłem "Staropolski" to się dowiesz
    skąd się biorą (i kiedy!) _rzeczywiste_ fundusze BFG...

    W archiwum grupy powinieneś też znaleźć moje wyliczenie średniej straty
    poniesionej przez "ponadlimitowych" depozytariuszy "Staropolskiego".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-05-24 07:01:35
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości

    > oczywiście że to "fatamorgana" - a nie realne pieniądze na pokrycie
    > wierzytelności...

    Ja nie pisze o pieniadzach, tylko o tym, ze BFG jako instytucja istnieje
    fizycznie.
    Co do składki (zrzutki) to sie zgadzam.
    Przypominam co napisales:

    "Nie ma "fizycznie" BFG.
    BFG nie jest instytucja w rozumieniu istniejącego funduszu posiadającego
    jakies
    srodki finansowe. To tylko zapis ustawowy obligujący banki do określonych
    ustawowo zachowan (czytaj: "zrzutki") na pokrycie wierzytelności upadłego
    banku (w określonych ramach).
    BFG nie "istnieje" ale jest "tworzony - ad hoc"."

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2003-05-25 23:31:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> writes:

    > W archiwum grupy powinieneś też znaleźć moje wyliczenie średniej straty
    > poniesionej przez "ponadlimitowych" depozytariuszy "Staropolskiego".

    A, powiedz... jak takie cos dziala w przypadku SKOKow? Np. jak (na ile
    i w jaki sposob) bys okreslil srednia strate w przypadku upadku duzego
    SKOKu?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator