  • 1. Data: 2004-08-21 09:39:01
    Temat: MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Przelewy do US, co miesiąc trzeba wprrwadzać na nowo nr rachunku bankowego.
    Nie ma możliwości ustawienia / pamiętania danych przelewu. Multilinia
    twierdzi, że taka jest konstrukcja systemu i się nie da, przelwu
    zdefioniowanego do US nie można ustawić bo system nie zaakceptuje takowego.
    Przyjęła sugestię aczkolwiek tempo i chęć wprowadzania zmian do obsługi kont
    jest też zależne od liczby zgłoszeń.
    Więc jeżeli komuś to przeszkadza to niech zgłasza, może poprawią. Chyba, że
    istnieje jakoweś obejście problemu.

    To własciwie jedyny mankament. Reszta funkcjonuje moim skromnym zdaniem
    bardzo sprawnie.

    Pozdrawiam,
    JK

  • 2. Data: 2004-08-21 10:15:03
    Temat: Re: MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Aug 2004 11:39:01 +0200, w <cg759p$q9t$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Przelewy do US, co miesiąc trzeba wprrwadzać na nowo nr rachunku bankowego.
    > Nie ma możliwości ustawienia / pamiętania danych przelewu. Multilinia

    Widzę *postemp* w tym bliźniaku parabanku idzie w dobrym kierunku.
    Identyfikatora do ZUS braciszek oczywiście dalej nie pamięta, więc multi pewnie
    też.

  • 3. Data: 2004-08-21 12:41:02
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message

    > Identyfikatora do ZUS braciszek
    > oczywiście dalej nie pamięta, więc multi pewnie też.

    Ależ owszem, sam wprowadza, poprawny.

    JK

  • 4. Data: 2004-08-21 15:49:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Widzę *postemp* w tym bliźniaku parabanku idzie w dobrym kierunku.
    > Identyfikatora do ZUS braciszek oczywiście dalej nie pamięta, więc
    > multi pewnie też.

    Radosław powiada: co z Łodzi pochodzi, od Złego jest ;-))

  • 5. Data: 2004-08-21 18:31:00
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Aug 2004 14:41:02 +0200, w <cg7fv1$2qt$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał(-a):

    > "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> wrote in message

    > Ależ owszem, sam wprowadza, poprawny.

    Dodatkowy też? Coś mi się nie chce wierzyć, czyżby do mbanku przerzucili
    Najgorszych Programistów w BRE?

  • 6. Data: 2004-08-21 18:31:42
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Aug 2004 17:49:22 +0200, w <cg7r42$c3n$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Radosław powiada: co z Łodzi pochodzi, od Złego jest ;-))

    mBank to wytwór Millera? ;)
    W sumie gadają prawie tak samo ;))

  • 7. Data: 2004-08-21 19:41:13
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    > Dodatkowy też? Coś mi się nie chce wierzyć,

    A jednak, sprawdziłem.

    > czyżby do mbanku przerzucili Najgorszych Programistów w BRE?

    No cóż.

    JK

  • 8. Data: 2004-08-21 21:43:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 21 Aug 2004 20:31:00 +0200, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    wrote:

    >Dodatkowy też? Coś mi się nie chce wierzyć, czyżby do mbanku przerzucili
    >Najgorszych Programistów w BRE?

    ciekawe jakby to wyglądało, gdyby nie przyjęli najlepszych z PBG
    Informatyka? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-08-22 20:25:17
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Aug 2004 23:43:16 +0200, w
    <7...@4...com>, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(-a):

    > ciekawe jakby to wyglądało, gdyby nie przyjęli najlepszych z PBG
    > Informatyka? :-)

    Wyglądałoby jak Zus aka Prokom ;)

  • 10. Data: 2004-08-22 20:25:56
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 Aug 2004 23:11:43 +0200, w <cgaulb$3uf$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > "Oni" go zmusili podstępnie do założenia w siebie konta pod pozorem lokaty
    > antybelkowej i ma teraz chłopiec
    > obsesję ;-))))

    Dziewczynko, możesz już iść na spacer po mieście z chorągwiami mBanku ;)))