  • 1. Data: 2004-08-20 20:18:52
    Temat: Powiadomienia SMS
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Maja byc podobno w Millenecie. Podobno nawet juz nad tym pracuja, czy
    tez decyzje podjeli, ze maja byc. Szczegolow nie znam.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-08-20 21:27:40
    Temat: Re: Powiadomienia SMS
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 20 sierpień 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Bartol Partol
    wysłał(a) następującą wiadomość:

    > Maja byc podobno w Millenecie. Podobno nawet juz nad tym pracuja, czy
    > tez decyzje podjeli, ze maja byc. Szczegolow nie znam.

    bardzo dobrze, niech to po kolei banki wprowadzaja. moze w koncu i Multi
    wpadnie na pomysl udostepnienia tej swietnej moim zdaniem uslugi. czekam z
    utesknieniem.

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 3. Data: 2004-08-21 08:53:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Maja byc podobno w Millenecie. Podobno nawet juz nad tym pracuja, czy
    > tez decyzje podjeli, ze maja byc. Szczegolow nie znam.

    A to już dawno pisało o tym w intranecie. :-)

  • 4. Data: 2004-08-21 14:26:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > A to już dawno pisało o tym w intranecie. :-)

    A faktycznie, zdaje sie ze jakies pol roku temu, czy jeszcze wczesniej
    cos o tym pisales. Heh, mi o tym powiedzial znajomek. Pewnie w oparciu o
    to samo zrodlo. ;-)))))

    Bartol