  • 1. Data: 2004-08-20 23:38:27
    Temat: kursy karciane na Słowacji
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Witam,

    dostałem rozliczenia z kilku kart z których korzystałem na Słowacji.
    Transakcje dokonane w dniach 10-15 lipca 2004. Kurs kantorowy zakupu
    to:
    od 11.30 do 11.80 zł za 100 koron, kantor na granicy 11.70 zł
    Kursy kantorowe na Słowacji były gorsze.

    kursy karciane:

    Inteligo: 11.01 zł
    KK BPH: 11.16 zł
    KK Lukas: 11.31 zł

    szkoda, że w tak niewielu miejscach można płacić kartą. Ale i tak
    opłaca się wybierać pieniądze z bankomatu za pomocą karty Inteligo
    (oczywiście dla kwot >=425 zł, bo prowizja wynosi 2% ale nie mniej niż
    8,5 złotych).

    pozdrawiam,

    Michall

  • 2. Data: 2004-08-21 06:23:41
    Temat: Re: kursy karciane na Słowacji
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > to:
    > od 11.30 do 11.80 zł za 100 koron, kantor na granicy 11.70 zł
    > Kursy kantorowe na Słowacji były gorsze.

    Dwa lata temu podczas długiego weekendu, KK BZWBK - również kursy lepsz niż
    kantorowe przy granicy, a duuużo lepsze niż te w głębi kraju (karta była
    rozliczana poniżej 9PLN/100koron, a w Bydgoszczy było bodaj 12PLN/100koron -
    trzeba sprawdzić w archiwum).

    > szkoda, że w tak niewielu miejscach można płacić kartą.

    Moim zdaniem mało gdzie nie można było zapłacić kartą i 1000 koron gotówką
    swobodnie by mi starczyło na pobyt osób w ciągu tygodnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2004-08-21 06:59:30
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    >Ale i tak opłaca się wybierać pieniądze z bankomatu za pomocą karty Inteligo

    No patrząc się na Twój i mój test z Czech, to faktycznie widać że kursy Inteligo
    są b.dobre, no i prowizja 2% nie mniej niż 8,5 powoduje że ichniejsza karta
    powinna znaleźć się w portfelu osób podróżujących.

    --
    JaKi