  • 1. Data: 2004-08-21 05:30:47
    Temat: jak współpracować z bankiem?
    Od: "Marcin" <m...@W...com.pl>

    Witam

    mam pytanko. Mam w swojej miejscowosci otwarty punkt w ktorym sprzedaję
    ubezpieczenia komunikacyjne, majatkowe i na zcyie.
    Chialbym poszerzyc ofertę o kredyty ale zalezy mi na wspolpracy z
    "normalnym" bankiem a nie np Providentem
    A najlepiej z kilkoma, zeby miec kilka ofert i moc dstosowac je do klienta.
    Czy jest jakas firma z ktora mozna wejsc do wspolpracy ktora ma w swojej
    ofercie rozne kredyty z roznych bankow czy trzeba indywidualnie to
    zalatwiac. jak sie do tego zabrac?
    Dzieki z gory za rady

    Pozdrawiam

    Marcin