  • 31. Data: 2004-08-23 16:31:43
    Temat: Re: MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zaraz zaraz, przecież jest! Obok informacji o ostatnim udanym logowaniu.

    są tylko cyfry !
    (czytaj wyżej)
    przy kilku rachunkach można się pomylić :-(

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 32. Data: 2004-08-23 20:28:12
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Piotr W" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > są tylko cyfry !
    > (czytaj wyżej)
    > przy kilku rachunkach można się pomylić :-(

    Nie no bez przesady, przy ilu rachunkach 5, 10? Jakoś dla trzech nie widze
    problemu ale to pewnie indywidualne zdolności. :-)

    JK

  • 33. Data: 2004-08-23 21:21:52
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    > Nie no bez przesady, przy ilu rachunkach 5, 10? Jakoś dla trzech nie widze
    > problemu ale to pewnie indywidualne zdolności. :-)

    własny i firmowy
    oraz rachunki gdzie jesteś pełnomocnikiem :-(

    i gdzie tu przesada ?

  • 34. Data: 2004-08-24 08:46:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Piotr W napisał:

    > własny i firmowy
    > oraz rachunki gdzie jesteś pełnomocnikiem :-(

    Ja już mam 4, w tym pełnomocnictwo do dwóch młodzieżowych. Powoli
    zaczyna być to problemem...

    M.

  • 35. Data: 2004-08-24 15:16:42
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Piotr W" <t...@o...pl> wrote in message

    > i gdzie tu przesada ?

    Czyli jesli nie pasuje to zgłoś na multilinii. Im więcej zgłoszeń tym
    predzej poprawią/wprowadzą.

    JK