eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBANK - pierwszy zgrzyt. › MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.man.poznan.pl!not-for-mail
    From: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MultiBANK - pierwszy zgrzyt.
    Date: Sat, 21 Aug 2004 11:39:01 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <cg759p$q9t$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: c9-7.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1093081209 26941 62.21.9.7 (21 Aug 2004 09:40:09
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Aug 2004 09:40:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:312629
    [ ukryj nagłówki ]

    Przelewy do US, co miesiąc trzeba wprrwadzać na nowo nr rachunku bankowego.
    Nie ma możliwości ustawienia / pamiętania danych przelewu. Multilinia
    twierdzi, że taka jest konstrukcja systemu i się nie da, przelwu
    zdefioniowanego do US nie można ustawić bo system nie zaakceptuje takowego.
    Przyjęła sugestię aczkolwiek tempo i chęć wprowadzania zmian do obsługi kont
    jest też zależne od liczby zgłoszeń.
    Więc jeżeli komuś to przeszkadza to niech zgłasza, może poprawią. Chyba, że
    istnieje jakoweś obejście problemu.

    To własciwie jedyny mankament. Reszta funkcjonuje moim skromnym zdaniem
    bardzo sprawnie.

    Pozdrawiam,
    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1