  • Data: 2004-01-16 18:26:43
    Temat: [Multi] potwierdzenie wplaty
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostanio temat sie poruszyl.

    w kazdym razie wplacalem dzis pieniadze w Multi w oddziale.
    ja jako wlasciciel, i na potwierdzeniu pojawily sie wszystkie dane
    wlascicieli mnie i zony, oraz nasze adresy
    dowiedzialem sie tez ze gdybym wplacal po prostu jako ktos obcy
    to tez na potwierdzeniu byly by wszystkie dane...

    to ja sie teraz zapytuje, jak ma sie ustawo o ochronie danych...?
    jak juz ktos na pbb wspominal wystarczy wplacic 1 grosz znajac numer
    konta i dostaje sie na potwierdzeniu wszystkie dane.

    pozdrawiam
    SirmarK