  • Data: 2003-03-04 22:04:52
    Temat: Re: Multi i "frontem" do klienta
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzYmOn" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b42s3n$on6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > pare dni temu, srodek dnia, Multi w Saskim. Zajrzalem, aby zaznajomic
    > sie z oferta na miejscu, porozmawiac z doradca (moze sie przeniose z
    > Pekao SA - VIP).
    > Stalem tak dokladnie 7 minut i wyszedlem. Nikt nie podszedl, nawet nie
    > przeprosil, ze jest zajety i zaraz podejdzie.

    Ja pewnie jakiś pechowy jestem ;], ale we wrocławskim na te kilka razy,
    które byłem, to w zasadzie za każdym razem miałem nieprzyjemne uczucie, że
    wszystko jest istotne poza mną. Raz nawet z 15 minut udało mi się oczekiwać
    na zainteresowanie (po wstępnym skierowaniu za jedno z biurek).
    Przez net się wszystko robi od razu, a oni powinni brać pod uwagę
    przyzwyczajenia klientów ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko