eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klienta › Re: Multi i "frontem" do klienta
  • Data: 2003-03-05 00:58:42
    Temat: Re: Multi i "frontem" do klienta
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b43b5n$hto$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Stalem tak dokladnie 7 minut i wyszedlem. Nikt nie podszedl, nawet nie
    > > przeprosil, ze jest zajety i zaraz podejdzie.

    Moge Cie zapewnic, ze ignorowanie klientow, na pewno nie jest statutowym
    dzialaniem pracownikow a oni sami nie piluja w tym czasie paznokci. Wydaje
    mi sie, ze wchodzac do oddzialu nalezy delikatnie az zauwazalnie zrowcic na
    siebie uwage, ale nie od razu zakladac: "jak do mnie nie podejda, to tupne
    noga i pa"
    Multi i tak przedziera szlaki, na ktore nie wszedl dotac ani jeden polski,
    detaliczny bank. Sadze, ze na prawde warto czasami cierpliwie zaczekac, by
    potem w koncu raz na zawsze, juz po zalozeniu rachunku, uwolnic sie od
    chodzenia do bankowych okienek.

    > Niestety miałem niedawno podobne doświadczenie - pracownik
    > bezczelnie załatwiał przez telefon swoje prywatne sprawy i nawet
    > się nie speszył klientem oczekującym kilka minut.

    Tak....?, anegdota rodem z "Misia". Skad ta pewnosc, ze zalatwial prywatne
    sprawy?
    Dyktowal przepis na sernik? :-)

    > Tak się wkurzyłem, że chciałem napisać na niego jakieś
    > zażalenie a jego samego zdrowo opieprzyć, ale w końcu podeszła
    > panienka i nieco mnie udobruchała więc machnąłem na to ręką.

    I tu jako klient popelniasz pierwszy blad. Nie pisz o spadku jakosci i
    twoich wewnetrznych rozterkach.
    Skoro zauwazyles cos niepokojacego to od razu pisz reklamacje albo idz do
    kierownika, ktory akurat w multi siedzi za sciana.

    > Poziom obsługi jedzie w dół razem ze stopami :-(

    Uslugi, ktorego polskiego banku wpelni cie usatysfakcjonowaly?
    :-)

    Pozdrawiam,
    Konrad Krupinski
    (Nie jestem pracownikiem Multi - gdyby ktos pytal)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1