eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klienta › Re: Multi i "frontem" do klienta
  • Data: 2003-03-04 22:59:00
    Temat: Re: Multi i "frontem" do klienta
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Stalem tak dokladnie 7 minut i wyszedlem. Nikt nie podszedl, nawet nie
    > przeprosil, ze jest zajety i zaraz podejdzie.

    Niestety miałem niedawno podobne doświadczenie - pracownik
    bezczelnie załatwiał przez telefon swoje prywatne sprawy i nawet
    się nie speszył klientem oczekującym kilka minut.
    Tak się wkurzyłem, że chciałem napisać na niego jakieś
    zażalenie a jego samego zdrowo opieprzyć, ale w końcu podeszła
    panienka i nieco mnie udobruchała więc machnąłem na to ręką.
    Poziom obsługi jedzie w dół razem ze stopami :-(

    pozd.Pix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1