eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klienta › Multi i "frontem" do klienta
  • Data: 2003-03-04 18:43:09
    Temat: Multi i "frontem" do klienta
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    pare dni temu, srodek dnia, Multi w Saskim. Zajrzalem, aby zaznajomic
    sie z oferta na miejscu, porozmawiac z doradca (moze sie przeniose z
    Pekao SA - VIP).

    Stalem tak dokladnie 7 minut i wyszedlem. Nikt nie podszedl, nawet nie
    przeprosil, ze jest zajety i zaraz podejdzie.

    Dam im 2 szanse jak znow w dzien bede w Centrum.


    Pozdrawiam,

    P.S. chcialem sie wyniesc z Pekao SA, choc tak naprawde to ja nie mam
    powodow do narzekan. W banku jestem raz na pare miesiecy, 0 kolejek,
    doradca zawsze ma czas dla mnie. Tam tylko wplywa pensja i place ich
    MC/VISA, czasem forsa z bankomatu przy pomocy Maestro. Przelewy robie z
    mBanku.

    --
    SzYmOn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1