  • 11. Data: 2002-10-10 06:22:30
    Temat: Re: Mtransfer - czy to sie do czegoś przydaje ?
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    > Ja Cieee ... pale wszystkie swoje karty! ;-)

    oplata za aktywacje - 5 zl
    oplata miesieczna - 5 zl
    za rok wychodzi wiec 60-65 zl, to znacznie wiecej niz np. kredytowka -
    wszystkie nowe uslugi w mbanku sa ponadstandardowo drogie ! :-)
    aktywowac mtrans do stalego uzywania sie wiec nie oplaca - bo taniej wyjdzie
    (np) kupic dodatkowa kredytowke - a przy okazji sie przydac moze :-)
    aktywowac do pojedynczeej trans tez sie nie oplaca - bo wyjdzie oplata za
    przelew 10 zl
    wiec tak gwoli scislosci - jest to usluga dla hobbystow (zupelnie pomijajac,
    ze jest tam zaledwie 3 strony do uzycia) albo coddziennego klienta ksiegarni
    helion - sa tacy ? no jesli nawet - to jest ich w polsce kilka sztuk.

  • 12. Data: 2002-10-10 07:13:24
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > helion - sa tacy ? no jesli nawet - to jest ich w polsce kilka sztuk.

    Witam.

    Kwoty i sytuacje, które podałes dotyczą przyjmowania płatnosci (tylko
    dla konta mBiznes) a nie wykonywania płatnosci (płacenia za usługę,
    towar itp.). Przy płacenia (np: za książkę w helionie) dla wszystkich
    kont rozliczeniowych (eKonto, Izzykonto, mBiznes konto) nic Cie to nie
    kosztuje (dla banku jest to traktowane jak przelew jednorazowy).
    Natomiast dla konta mBiznes po wczesniejszym podpisaniu umowy, mozesz
    przez mTransfer przyjmować płatnosci na swoje konto mBiznes (np: jesli
    posiadasz sklep internetowy itp.) i wtedy należy za to płacić (TOiP dla
    konta mBiznes).

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 13. Data: 2002-10-10 08:06:05
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kont rozliczeniowych (eKonto, Izzykonto, mBiznes konto) nic Cie to nie
    > kosztuje (dla banku jest to traktowane jak przelew jednorazowy).

    acha !!!!!!!! a to zmienia postac rzeczy - dzieki