  • 1. Data: 2002-10-07 11:13:34
    Temat: Mtransfer - czy to sie do czegoś przydaje ?
    Od: r...@c...pl

    Mbank wprowadził nowa usługę - mtransfer. Czy to sie rzeczywiście do czegoś
    przydaje ? Czy można zapłacić w ten sposób np na aukcji Allegro ?

    Pozdrowienia
    radon

  • 2. Data: 2002-10-07 11:17:12
    Temat: Re: Mtransfer - czy to sie do czegoś przydaje ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 07, 2002 at 01:13:34PM +0200, r...@c...pl wrote:

    > Mbank wprowadził nowa usługę - mtransfer. Czy to sie rzeczywiście do czegoś
    > przydaje ? Czy można zapłacić w ten sposób np na aukcji Allegro ?

    Chiba na razie tylko z helionu.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-10-07 11:30:13
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Chiba na razie tylko z helionu.

    Nie tylko. Mozna wplacic na PayU, polecam - sprawdzone.

    Seb
    www.afryka.and.pl

  • 4. Data: 2002-10-07 13:10:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 07, 2002 at 01:30:13PM +0200, SCz wrote:

    > Nie tylko. Mozna wplacic na PayU, polecam - sprawdzone.

    OK, czyli dwa serwisy a nie jeden ;-))) ?

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-10-07 13:14:56
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Wojtek Piecek napisal:

    > OK, czyli dwa serwisy a nie jeden ;-))) ?

    jest jeszcze jeden ;) http://www.strefa.pl/

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2002-10-07 13:32:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Oct 07, 2002 at 03:14:56PM +0200, Grzegorz Dabrowski wrote:

    > jest jeszcze jeden ;) http://www.strefa.pl/

    Ja Cieee ... pale wszystkie swoje karty! ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-10-07 14:49:30
    Od: r...@c...pl

    > Nie tylko. Mozna wplacic na PayU, polecam - sprawdzone.
    >
    > Seb
    > www.afryka.and.pl
    No fajnie , to jeden z linków podanych przez Mbank.
    Gdyby PayU miało zasięg Paypala to byłoby to ciekawe ale zastosowanie Payu
    jest według mojego rozeznania raczej niewielkie.
    Czy mozna zapłacić w ten sposób na jakiejś sensownej aukcji internetowej ?

    Pozdrowienia
    radon

  • 8. Data: 2002-10-07 15:04:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy mozna zapłacić w ten sposób na jakiejś sensownej aukcji internetowej
    ?

    Jesli allegro nazwiesz sensowna - to tak :)

  • 9. Data: 2002-10-07 22:10:39
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    <r...@c...pl> wrote in message
    > Mbank wprowadził nowa usługę - mtransfer. Czy to sie rzeczywiście do
    czegoś
    > przydaje ? Czy można zapłacić w ten sposób np na aukcji Allegro ?

    Tak, do wyłudzania pieniędzy!
    Można zaoferować dowolny towar w internecie, strona urządzona dokładnie tak
    jak te, które współpracują z mBankiem. Kiedy klient chce coś kupić pojawia
    się coś co przypomina stronę logowania mBanku, tylko że nr klienta i hasło
    wędrują do nas. Jeśli się wysilimy można też "wysępić" od użytkownika hasło
    jednorazowe. Co o tym myślicie?

  • 10. Data: 2002-10-09 17:57:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > się coś co przypomina stronę logowania mBanku, tylko że nr klienta i hasło
    > wędrują do nas. Jeśli się wysilimy można też "wysępić" od użytkownika

    Mysle, ze masz racje!!!
    TRzeba sie zapytac Inteligo ile juz straciuli na podobnym pomysle kasy!!!