  • 1. Data: 2002-10-07 08:45:55
    Temat: zlecenia stale mBank ???
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    chce zlozyc zlecenie stale w mBanku i mam problem.
    Chce oplacac fundusz remontowy, stala suma co miesiac,
    wszystko niby ok, ale w blankietach oplat remontowych
    ktore otrzymalem w rubryce tytulem jest wpisany miesiac.

    Czy jest (pytanie chyba powinno byc czy nie powinno byc)
    jakiegos skryptu lub znaku ktory w rubryce tytulem
    umozliwilby podstawienie np aktualnego miesiaca ?

    Niby mozna wykonywac przelewy bez tego, ale boje sie czy
    panienka weryfikujaca przelewy w spoldzielni nie popitoli czegos.

    A moze wpisac "za miesiac: patrz date wykonania przelewu" ???

    pozdr
    MarcinP

  • 2. Data: 2002-10-07 09:00:33
    Temat: Re: zlecenia stale mBank ???
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest (pytanie chyba powinno byc czy nie powinno byc)
    > jakiegos skryptu lub znaku ktory w rubryce tytulem
    > umozliwilby podstawienie np aktualnego miesiaca ?

    takiego skryptu chyba nie ma
    ja tam zleceniom stalym niezbyt ufam - potrafia namieszac - mam zle
    doswiadczenia gdy zlecenie stale zamiast 30 wykonalo sie dopiero 2-go
    nastepnego miesiaca

    > A moze wpisac "za miesiac: patrz date wykonania przelewu" ???

    dlatego polecam zdefiniowanie ilus tam pojedynczych zlecen na kazdy miesiac
    osobno, przy odpowiednim szablonie - zajmuje to chwile :-)

  • 3. Data: 2002-10-07 09:27:37
    Od: "GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > ja tam zleceniom stalym niezbyt ufam - potrafia namieszac - mam zle
    > doswiadczenia gdy zlecenie stale zamiast 30 wykonalo sie dopiero 2-go
    > nastepnego miesiaca

    A moze 30 to była sobota ?

    Pozdr

  • 4. Data: 2002-10-07 10:13:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > W takim przypadku poszłoby 29.

    Poważnie? Bezwarunkowo? Nie używałem w mBanku jeszcze zleceń stałych, ale np. w
    BPH można określić, czy ZS ma być wykonywane przed czy po dniu wolnym
    (oczywiście nie przez internet :-)).

    Jacek

  • 5. Data: 2002-10-07 10:31:05
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "GoGush" <G...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A moze 30 to była sobota ?

    nie - ten 30-ty dzien to byl poniedzialek :-( i fakt ze byl to 30 grudzien w
    niczym nie zmienia sytuacji - bank nie wywiazal sie ze zlecenia, na moje
    szczescie bylo bez konsekwencji
    skoro raz cos takiego w mbanku wycieli - to moga i nastepny raz to
    zrobic,obawiam sie, ze zlecenia stale uruchamiane sa (lub byly) recznie i po
    prostu ktos sobie poszedl na sylwestrowy bal i zapomnial :-(

  • 6. Data: 2002-10-07 10:35:35
    Od: "GoGush" <G...@p...onet.pl>

    > W mBanku przelew, którego data przypada na dzień wolny od pracy,
    realizowany
    > jest w pierwszy dzień roboczy poprzedzający dzień wolny.

    A jesli złoze zlecenie z dzisiaj na jutro a jutro to sobota to kiedy pojdzie
    (zakladajac ze jest po trzeciej sesji) ?

    Pzdr

  • 7. Data: 2002-10-07 11:03:48
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2002-10-07 11:36:16
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2002-10-07 11:49:55
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > A jesli złoze zlecenie z dzisiaj na jutro a jutro to sobota to kiedy
    pojdzie
    > (zakladajac ze jest po trzeciej sesji) ?

    Pójdzie w poniedziałek. Ale może się zdarzyć (i to "mocno" prawdopodobnie,
    ale sam nie testowałem), że księgowanie będzie z datą piątkową.

  • 10. Data: 2002-10-09 07:28:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 7 Oct 2002 10:45:55 +0200), "MarcinP"
    <b...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >
    >Niby mozna wykonywac przelewy bez tego, ale boje sie czy
    >panienka weryfikujaca przelewy w spoldzielni nie popitoli czegos.

    Spółdzielnie są na pełnej księgowości, wpisuj kod użytkownika, a
    będzie szło na Twoje konto

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert