    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: 3 Apr 2002 15:31:37 +0200

    On Wed, Apr 03, 2002 at 03:25:12PM +0200, BAH wrote:

    > dlatego potrzebna jest konkurencja. :-)

    Ale konkurencje masz. Zarowno teoretycznie jak i praktycznie.

    > W ich interesie jest zarabianie na kartach.
    > Na tych na których teraz zarabiają stosunkowo niewiele
    > przestaną zarabiać bo nie sądzę by chcieli dopłacać.
    >
    > To może doprowadzić do pomniejszenia rynku.

    A jak robi citi ze wciaz zarabia na kartach? Ja wiem, oni maja takie
    oplaty ze prosze siadac, ale to wlasnie oni daja karty ludziom ktorzy
    teoretycznie nie maja dochodow wlasnie na nie. Czyli masz tutaj ryzyko
    banku.

    > Czyli mam zainwestować w akcje "Mennicy" ? :-))

    ;-)

    > Lepiej spalić karte niż spłacać dług.

    Dokladnie. Tyle ze teraz tak nalezalo by postapic z wiekszoscia kart ;-(

    > Wybiorę jej taki bank lub powiem by trzymała się od niego z daleka.

    Alez nie ma bankow bezpiecznych. A jesli juz sa bezpieczne, to
    zazwyczaj sa istotnie drozsze.

    --

    --w