  • Data: 2002-04-03 17:16:22
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanow sie po co w ogole konto w banku i karty... Dla wiekszosci ludzi -
    > bo jest z tego zysk. Dlatego trzymaja na lokatach terminowych, a drobne na
    > ROR. Wyliczenie wiec czy to sie oplaca czy nie ma jak najbardziej sens. Bo
    > jesli doprowadzimy do sytuacji, ze sie nie oplaca trzymac w banku pieniedzy,
    > to grozi to powaznymi skutkami gospodarczymi i cofa nas o 100 lat w tyl.

    konto w banku [ROR -> przelewy], karty - dla WYGODY, za wygody sie placi.

    lokaty terminowe - dla zysku. dla banku - zeby mial pieniadze do po(r?)zycznia.
    to bankowi potrzebne sa lokaty, wiec za nie placi (a mi daje zysk, zebym
    chcial tam zanosic pieniadze).

    na swiecie RORy nie sa zrodlem _zysku_.

    pozdrawiam

    romekk