  • 21. Data: 2002-10-13 18:37:40
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2002 17:26:19 +0200,
    osoba podpisana: GreG <g...@w...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo jest beznadziejne. W przedszkolu takie dzieci
    > robia.
    > Do tego funkcjonalnosc do bani.
    A konkretnie ?
    KJ
    Pytanie kontrolne. Z iloma innymi e-bankami miałeś do czynienia?
    Wolne/szybkie łącze ? Z winXX/bez (z np. linuksem?)

    --
    Uwolnić słonia !!!

  • 22. Data: 2002-10-13 19:30:24
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]

    > Pytanie kontrolne. Z iloma innymi e-bankami miałeś do czynienia?
    > Wolne/szybkie łącze ? Z winXX/bez (z np. linuksem?)

    A jakie to ma znaczenie? Z wieloma. Lukas, VW, WBK24, e-pko itd.
    Na roznych laczach, lecz tylko na windzie. Bezcelowe jest jednak
    porownywanie co ma ten serwis, a czego nie ma inny. Chodzi mi
    generalnie o to, ze jak na serwis odwiedzany przez tysiace klientow,
    moglby byc ladniejszy i funkcjonalniejszy.

    Ot, chociazby fakt, ze zolte tlo daje mi po oczach, a jednoczesnie
    ciemne napisy menu na ciemnym tle nie sa dobrym pomyslem. Wcisniecie
    nieuwazne "wstecz" w IE to w praktyce koniecznosc ponownego logowania.
    Wiele opcji jest schowanych, a moglyby byc dostepne od razu, co
    oszczedziloby wiele wiele czasu. Brak listy operacji oczekujacych i
    odrzuconych. Przelewy zdefiniowane musza miec okreslone nazwy. Co gdy
    mam wielu kontrahentow? Musze zaczac nazywac te przelewy "zona", "maz",
    czy tez "abonament" ??? Bardzo przemyslane. W Historii mam defaultowo
    do wyboru okresy 30 dni lub 1 miesiac - tez madre !
    Moznaby mnozyc te niedogodnosci. A to jest przeciez BANK ! Widzialem
    mnostwo serwisow, czy tez prywatnych witryn, ktorych bank by sie nie
    powstydzil.

    Pozdrawia
    GreG

  • 23. Data: 2002-10-13 19:55:14
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aochi4$eo0$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? Z wieloma. Lukas, VW, WBK24, e-pko itd.

    Generalnie zgadzam się z treścią Twoich zarzutów pod adresem serwisu mBanku,
    natomiast nie zgadzam się z ich ogólną oceną.

    W mojej ocenie na tle innych serwisów, m.in. Lukasa i BZWBK24 (te z
    wymienionych przez Ciebie posiadam), a także LGnet i Inteligo mBank plasuje
    się jako jeden z lepszych.

    Nie wszystkie posiadają te same wady, ale posiadają wady poważniejsze, np.
    czymże są wymienione przez Ciebie wady w porównaniu z historią ograniczoną
    do 3 miesięcy w BZWBK i Inteligo?

    > Brak listy operacji oczekujacych
    przecież jest taka lista

  • 24. Data: 2002-10-13 20:29:03
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W mojej ocenie na tle innych serwisów, m.in. Lukasa i BZWBK24 (te z
    > wymienionych przez Ciebie posiadam), a także LGnet i Inteligo mBank plasuje

    To, ze inni sa gorsi nie oznacza, ze mBank nie moze byc po prostu
    dobry. Tym bardziej, ze od dawna zapowiadane zmiany serwisu okazaly sie
    byc kosmetyczne, mozna stwierdzic - po najmniejszej linii oporu.
    Co porabiaja bankowi informatycy? Wiele postulatow uzytkownikow i mRadnych
    nie zostalo uwzglednionych itd.
    Niechaj wiec popracuja nad ladna, przyciagajaca kolorystyka.

    GreG

  • 25. Data: 2002-10-13 21:16:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aocl04$h4o$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:

    > To, ze inni sa gorsi nie oznacza, ze mBank nie moze byc po prostu
    > dobry.
    Z tym się zgadzam, ale dopiero co pisałeś, że "lepsze serwisy robią w
    przedszkolu".

    > Co porabiaja bankowi informatycy?
    Tego nie wiem, ale na pewno nie pracują nad serwisem transakcyjnym - nic do
    niego nie mają.

    > Niechaj wiec popracuja nad ladna, przyciagajaca kolorystyka.
    Osobiscie nie zyczylbym sobie, zeby mBank wydawal grube pieniadze na zmiany
    czysto kosmetyczne.

  • 26. Data: 2002-10-13 21:26:09
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Z tym się zgadzam, ale dopiero co pisałeś, że "lepsze serwisy robią w
    > przedszkolu".

    No i ? Zatrudnilby informatyka ze zmyslem plastycznym i byloby OK.

    > Tego nie wiem, ale na pewno nie pracują nad serwisem transakcyjnym - nic do
    > niego nie mają.

    Nie rozumiem... Maja do wszystkiego tyle, ile jest na zleceniu. Do serwisu
    transakcyjnego tez. Sam sie nie zrobil.

    > Osobiscie nie zyczylbym sobie, zeby mBank wydawal grube pieniadze na zmiany
    > czysto kosmetyczne.

    Grube pieniadze... A zyczysz sobie takich promocji jak Pustelnik II?

    GreG

  • 27. Data: 2002-10-14 07:20:58
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Nie chce ustalac, kto byl pierwszy i mysle ze sie dogadamy,
    ba ja tez podpisuje sie podobnie.
    No chyba ze ta roznica kreseczki wystarczy ?
    :-)

    MarcinP

  • 28. Data: 2002-10-14 08:45:09
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze g...@w...pl:

    > Jeżeli ZUS tylko za siebie to możesz z ekonta, jeżeli także za pracowników
    > to musisz mieć mbiznes.

    To po co jest wymagane zalozenie oddzielnego konta na DG?

    GreG

  • 29. Data: 2002-10-14 08:45:26
    Temat: Podpis bylo Modernizacja w mBanku
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Witam

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie chce ustalac, kto byl pierwszy i mysle ze sie dogadamy,
    > ba ja tez podpisuje sie podobnie.
    > No chyba ze ta roznica kreseczki wystarczy ?
    > :-)
    >
    > MarcinP

    Jezeli Ci to bardzo przeszkadza i muwisz ze byles pierwszy to moge dodac
    druga literke po "P"

    Pozdrawiam

    Marcin P.