    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Modernizacja w mBanku
    Date: Sun, 13 Oct 2002 21:30:24 +0200

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie ?

    > KJ
    > Pytanie kontrolne. Z iloma innymi e-bankami miałeś do czynienia?
    > Wolne/szybkie łącze ? Z winXX/bez (z np. linuksem?)

    A jakie to ma znaczenie? Z wieloma. Lukas, VW, WBK24, e-pko itd.
    Na roznych laczach, lecz tylko na windzie. Bezcelowe jest jednak
    porownywanie co ma ten serwis, a czego nie ma inny. Chodzi mi
    generalnie o to, ze jak na serwis odwiedzany przez tysiace klientow,
    moglby byc ladniejszy i funkcjonalniejszy.

    Ot, chociazby fakt, ze zolte tlo daje mi po oczach, a jednoczesnie
    ciemne napisy menu na ciemnym tle nie sa dobrym pomyslem. Wcisniecie
    nieuwazne "wstecz" w IE to w praktyce koniecznosc ponownego logowania.
    Wiele opcji jest schowanych, a moglyby byc dostepne od razu, co
    oszczedziloby wiele wiele czasu. Brak listy operacji oczekujacych i
    odrzuconych. Przelewy zdefiniowane musza miec okreslone nazwy. Co gdy
    mam wielu kontrahentow? Musze zaczac nazywac te przelewy "zona", "maz",
    czy tez "abonament" ??? Bardzo przemyslane. W Historii mam defaultowo
    do wyboru okresy 30 dni lub 1 miesiac - tez madre !
    Moznaby mnozyc te niedogodnosci. A to jest przeciez BANK ! Widzialem
    mnostwo serwisow, czy tez prywatnych witryn, ktorych bank by sie nie
    powstydzil.

    Pozdrawia
    GreG