  • 1. Data: 2002-10-12 18:17:21
    Temat: lokata w Kredyt Banku 20%
    Od: t...@p...onet.pl

    Kredyt Bank na swojej stronie chwali się lokatą dwuwalutową oprocentowaną w
    wysokości 20% w skali roku. Co to jest!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-10-13 18:56:18
    Temat: Re: lokata w Kredyt Banku 20%
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    t...@p...onet.pl wrote:
    > Kredyt Bank na swojej stronie chwali się lokatą dwuwalutową oprocentowaną w
    > wysokości 20% w skali roku. Co to jest!!!!!!!!

    Trzeba mieć min. 100 tyś. zł. :)

  • 3. Data: 2002-10-13 19:46:00
    Od: t...@p...onet.pl

    > Trzeba mieć min. 100 tyś. zł. :)

    Nawet jak się aż tyle ma, to oprocentowanie jest ogromne. Jest tu chyba jakiś
    kruczek. Nie wiem jaki. Co o tym sądzicie???

  • 4. Data: 2002-10-13 19:56:53
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6a6a.000004f4.3da9cd77@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Nawet jak się aż tyle ma, to oprocentowanie jest ogromne. Jest tu
    > chyba jakiś kruczek. Nie wiem jaki. Co o tym sądzicie???

    Też jestem ciekaw fachowych opinii. Przeczytałem ten opis na stronie i gdyby
    nie to, że to faktycznie oficjalna strona KB, byłbym przekonany, że to jakiś
    przekręt.

  • 5. Data: 2002-10-13 20:01:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nawet jak się aż tyle ma, to oprocentowanie jest ogromne. Jest tu chyba jakiś
    > kruczek. Nie wiem jaki. Co o tym sądzicie???

    To jest produkt zwiazany bezposrednio z rynkiem walutowym i nie masz gwaranscji
    tekiego zysku. Lokaty takie sprzedaje rowniez Citi
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?con
    tentID=pConLITDwu&contentType=PSDisplayContent&beanI
    D=21&viewID=MY_PORTAL_VIEW
    Ale zysko moze byc rowniez wiekszy....
    http://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?con
    tentID=pConLITInw&viewID=MY_PORTAL_VIEW&contentType=
    PSDisplayContent&beanID=21

    Maciej