  • 1. Data: 2002-10-13 05:28:39
    Temat: travel checks visa
    Od: "andy44m" <a...@o...pl>

    Witam !
    Klient z USA chce ode mnie cos kupic i pyta mnie czy "akceptujesz travel
    checks visa".
    Jak wyglada platnosc takim czyms ?? Wyglada mi to na jakis czek podrozny
    ...???
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-13 08:00:41
    Temat: Re: travel checks visa
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Klient z USA chce ode mnie cos kupic i pyta mnie czy "akceptujesz travel
    > checks visa".
    > Jak wyglada platnosc takim czyms ?? Wyglada mi to na jakis czek podrozny
    > ...???

    Dokładnie tak ! Po otrzymaniu ich przez Ciebie muszą iśc do inkasa.

  • 3. Data: 2002-10-13 08:56:42
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    > Witam !
    > Klient z USA chce ode mnie cos kupic i pyta mnie czy
    > "akceptujesz travel checks visa". Jak wyglada platnosc takim
    > czyms ?? Wyglada mi to na jakis czek podrozny ...??? Pozdrawiam

    Można je bez problemu rozmienic jeśli sa na okaziciela w kazdym nieomal
    banku w Polsce, ale od kazdego zaplacisz prowizje