  • 1. Data: 2002-10-12 17:50:17
    Temat: Karta kredytowa
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    Witam.
    Potrzebna jest mi karta kredytowa tylko do dokonywania płatności przez
    Internet, głównie w zagranicznych sklepach. Posiadam dwa konta w ING Bank
    Śląski oraz Inteligo i chciałbym wystąpić z wnioskiem o taką kartę do ING
    Bank Śląski. Czy ktoś z was używa tej karty i jakie są warunku jej
    uzyskania?

  • 2. Data: 2002-10-12 18:01:40
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9nar$cat$1@news2.tpi.pl, Pavlo wrote:

> [...]
    > Internet, głównie w zagranicznych sklepach. Posiadam dwa konta w ING
    > Bank Śląski oraz Inteligo i chciałbym wystąpić z wnioskiem o taką

    Jesteś całkiem pewien, że musi być kredytowa?
    Bo płatności przez internet możesz dokonywać właśnie VE Inteligo.

  • 3. Data: 2002-10-12 18:16:36
    Od: "Pavlo" <p...@w...pl>

    > Jesteś całkiem pewien, że musi być kredytowa?
    > Bo płatności przez internet możesz dokonywać właśnie VE Inteligo.

    Nie wiedziałem tego :-).
    A jak wygląda kwestia zapałaty taką kartą w sklepie zagranicznym gdy muszę
    zapłacić dolarami a mam rachunek w Inteligo w PLN?

  • 4. Data: 2002-10-12 18:20:04
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > A jak wygląda kwestia zapałaty taką kartą w sklepie zagranicznym gdy
    muszę
    > zapłacić dolarami a mam rachunek w Inteligo w PLN?

    Bank sprzedaje ci dolary - po kursie sprzedaży.
    Waluta rachunku karty i waluta transakcji nie muszą być takie same.

  • 5. Data: 2002-10-12 20:37:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9os7$njq$1@news.tpi.pl, Pavlo wrote:

    > Nie wiedziałem tego :-).
    No to masz szczęście, bo VE Inteligo jest prawie że jedyną kartą VE w
    Polsce, która na to pozwala. Ponadto jest najtańszą w Polsce kartą nadającą
    się do transakcji internetowych.

    > A jak wygląda kwestia zapałaty taką kartą w sklepie zagranicznym gdy
    > muszę zapłacić dolarami a mam rachunek w Inteligo w PLN?
    Dokładnie tak samo jak prawie każdą inną polską kartą Visa: obciążenie jest
    w USD, bank przelicza automatycznie na złotówki.

  • 6. Data: 2002-10-12 20:40:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9os7$njq$1@news.tpi.pl, Pavlo wrote:

    > Nie wiedziałem tego :-).

    Poczytaj sobie jeszcze bezposrednio tu:
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-karty-i-bankomaty.h
    tml
    punkty 12., 26.

    I jeszcze jedno, jeśli sklep poprosi o kod CVV2, to wpisz ostatnie 3 cyferki
    na tym pasku gdzie podpis na rewersie karty, wydrukowane małymi pochyłymi
    cyferkami.

    Miłych zakupów :)

  • 7. Data: 2002-10-12 20:41:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao9os7$njq$1@news.tpi.pl, Pavlo wrote:

    > A jak wygląda kwestia zapałaty taką kartą w sklepie zagranicznym gdy
    > muszę zapłacić dolarami a mam rachunek w Inteligo w PLN?

    I jeszcze ostatnia rzecz: niestety niektóre sklepy w USA tylko przyjmują
    karty wydane w USA i na to już nic nie poradzisz.