  • 1. Data: 2002-10-13 06:39:28
    Temat: Modernizacja w mBanku
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Cos im sie dzisiaj nieco przedluzyla modernizacja systemu, mialo byc
    zakonczone o 5:00 a jest 8:40 i jeszcze nie mozna sie zalogowac.

    Komunikat
    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu mBanku. Z
    tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.

    Ciekawe czemu tak dlugo , moze jakies nowe uslugi wprowadzaja

    Marcin P.

  • 2. Data: 2002-10-13 07:23:07
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > Cos im sie dzisiaj nieco przedluzyla modernizacja systemu, mialo byc
    > zakonczone o 5:00 a jest 8:40 i jeszcze nie mozna sie zalogowac.

    moze to znaczyc tylko jedno - spore klopoty !!

  • 3. Data: 2002-10-13 08:42:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aob70j$dlc$1@news.tpi.pl, krab wrote:

    Już działa i są nowe opcje.

  • 4. Data: 2002-10-13 08:52:28
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Już działa i są nowe opcje.

    Pozmienialo sie i to duzo, jestem pod wrazeniem.
    Tylko na poczatku sie przestraszylem ze wycieli "Operacje wykonane", ale na
    szczescie tylko zmienili na "Histioria"

    Marcin P.

  • 5. Data: 2002-10-13 09:05:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3da9344a@news.vogel.pl, Marcin_P wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości
    > >
    > Pozmienialo sie i to duzo, jestem pod wrazeniem.

    Ja jestem pod wrażeniem mieszanym ;)
    Nie zmienili tych domyślnych okresów historii właśnie, dalej jest 30 dni i 1
    miesiąc, które się praktycznie dublują, było mówione, że będzie 7 albo 10
    dni domyślnie, a to było takie proste do zrobienia. Już nie wspomnę, że
    obiecywali szybki dostęp do ostatnich operacji.

    Za to potwierdzenie przelewów przychodzących już nie generuje się jako
    "potwierdzenie złożenia dyspozycji". Wychodzących nie zmienili - chcą
    zarabiać na tych zamawianych telefonicznie.

  • 6. Data: 2002-10-13 09:10:46
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Marcin_P znowu nadaje:

    > Pozmienialo sie i to duzo, jestem pod wrazeniem.
    > Tylko na poczatku sie przestraszylem ze wycieli "Operacje wykonane",
    > ale na szczescie tylko zmienili na "Histioria"

    Próba wejścia do mTransfer wywala błąd:
    EFT0044: Sense code: 080f0000 LU: SO13 Wiadomość: B752 (8752)

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 7. Data: 2002-10-13 09:19:53
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    > In news:aob70j$dlc$1@news.tpi.pl, krab wrote:

    > Już działa i są nowe opcje.
    Nawet ciekawe...
    Szczegolnie ciekawy jest komunikat bledu po kliknieciu na
    MTransfer>Zarejestrowane uslugi.

  • 8. Data: 2002-10-13 09:26:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:aobdlk$im3$1@news.onet.pl...

    > Nawet ciekawe...
    > Szczegolnie ciekawy jest komunikat bledu po kliknieciu na
    > MTransfer>Zarejestrowane uslugi.

    A masz mBiznes? Usluga jest dostepna do kont zwiazanych z DG

    Maciej

  • 9. Data: 2002-10-13 10:32:20
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

> [...]
    Juz komunikatu o bledzie nie ma :)

    > A masz mBiznes? Usluga jest dostepna do kont zwiazanych z DG
    No coz. w tym momencie jest dostepny w eKONTO :-) jesli to jest
    niedorobka (podobnie jak omawiany komunikat bledu) to to pewnie
    zaraz zostanie usuniety z menu.

  • 10. Data: 2002-10-13 10:34:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:aobht6$rft$1@news.onet.pl...

    > No coz. w tym momencie jest dostepny w eKONTO :-) jesli to jest
    > niedorobka (podobnie jak omawiany komunikat bledu) to to pewnie
    > zaraz zostanie usuniety z menu.

    Eeee... nie jest dostepna... Sprobowalem zarejestrowac i...

    Operacja wykonana niepoprawnie

    BGE9409 USłUGA MTRANSFER NIEDOSTęPNA.

    Maciej