  • Data: 2002-10-13 20:29:03
    Temat: Re: Modernizacja w mBanku
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aocj34$hf9$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:aochi4$eo0$1@absinth.dialog.net.pl, GreG wrote:
    >
    > W mojej ocenie na tle innych serwisów, m.in. Lukasa i BZWBK24 (te z
    > wymienionych przez Ciebie posiadam), a także LGnet i Inteligo mBank plasuje
    > się jako jeden z lepszych.

    To, ze inni sa gorsi nie oznacza, ze mBank nie moze byc po prostu
    dobry. Tym bardziej, ze od dawna zapowiadane zmiany serwisu okazaly sie
    byc kosmetyczne, mozna stwierdzic - po najmniejszej linii oporu.
    Co porabiaja bankowi informatycy? Wiele postulatow uzytkownikow i mRadnych
    nie zostalo uwzglednionych itd.
    Niechaj wiec popracuja nad ladna, przyciagajaca kolorystyka.

    GreG