  • Data: 2003-06-19 20:44:28
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krótko, bo to nie ma sensu wałkować tego co już było. Jeżeli nie komentuję,
    tzn., że się zgadzam. Potrafię sobie wyobrazić, że ktoś inaczej używa banku
    niż ja i mu to pasuje co robi Millenium i ile za to trzeba płacić. Pozostaję
    w nadziei, że jaja jakie ja miałem z tym bankiem to juz przeszłość (kilka
    postów wcześniej).

    > A z ich rachunków podoba mi się np. Millepensja - 0 PLN
    > za prowadzenie rachunku (musisz zadeklarować przelew swojego
    wynagrodzenia),
    > Obecnie według mnie Millepensja ...

    To prawda. Każdy patrzy pod siebie. Ja nie dostaję pensji i przeoczyłem, że
    jest konto bez bez opłat przy braku wysokiego salda i z darmowymi wypłatami.

    > A kto powiedział że wypłata z własnego bankomatu ma być za darmo? Z resztą
    > oni nie mają bankomatów, bo to chyba są wszystko bankomaty Euronetu.
    > Zamiast jechać do jakiegoś wyznaczonego miejsca to wolę zapłacić
    > prowizję... :-) 4 PLN za pół dnia to jest dosyć niska opłata...

    Mają własne bankomaty i w Trójmieście jest ich sporo. Ale własna kasa powinna
    być za darmo. To w końcu Twoja kasa u nich a nie żadna łaska. Nie mówię, że
    to ma być w setkach tysięcy bankomatów itd., ale jakiś sposób na wzięcie
    swoich pieniędzy bez płacenia, dla przyzwoitości musi istnieć. To czy
    zapłacisz za coś 4 zł. czy nie - to Twój wybór. O ile go masz.

    Pozdrawiam
    Szymon