  • 1. Data: 2006-07-07 20:19:43
    Temat: Millennium - koniec darmowych spłat innych kart
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    na ostatnim wyciągu kk mille jest info, że od 1 sierpnia spłata karty
    w innym banku (dotychczas traktowana jako transakcja bezgotówkowa)
    będzie oprocentowana na 9,90%.
    no i to by było na tyle. mieliśmy nadzieję, że rynek pójdzie w
    kierunku darmowych dowolnych przelewów, a tu krok wstecz.

    PG

  • 2. Data: 2006-07-08 08:20:59
    Od: Piotr Wydymus <m...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > no i to by było na tyle. mieliśmy nadzieję, że rynek pójdzie w
    > kierunku darmowych dowolnych przelewów, a tu krok wstecz.

    Możesz coś bliżej? Nie bardzo orientuję się w tej tematyce, a wydaje się to
    interesujące.

    Można bezgotówkowo spłacić jedną kartę limitem drugiej?

    --
    Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
    GG: 2904275

  • 3. Data: 2006-07-08 09:46:39
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Wydymus"

    > Można bezgotówkowo spłacić jedną kartę limitem drugiej?

    Mozna, usluga typu balance transfer dostepna jest w wielu / kilku bankach;
    rowniez w Millennium, gdzie mozna bylo to zrobic wielokrotnie (ponoc, bo sam
    tylko raz wykonalem taki przlew). W BZWBK - za 3 zl wykonujesz dowolny
    przelew z rachunku karty kredytowej, mozesz wiec splacac karte w innym
    banku.
    darek

  • 4. Data: 2006-07-08 21:47:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 08 Jul 2006 10:20:59 +0200, Piotr Wydymus
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Możesz coś bliżej? Nie bardzo orientuję się w tej tematyce, a wydaje się to
    >interesujące.
    >
    >Można bezgotówkowo spłacić jedną kartę limitem drugiej?

    W Millennium można od dawna, ale tylko do 1 sierpnia (potem już na
    9,9%), tylko w oddziale (o ile będzie kumaty, bo nie wszystkie są).
    Trzeba przynieść wyciąg. Robią przelew, dotychczas traktowany jako
    operacja bezgotówkowa.

    PG

  • 5. Data: 2006-07-08 22:11:59
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:44b3c15b.3649307@news.onet.pl...
> [...]
    > no i to by było na tyle. mieliśmy nadzieję, że rynek pójdzie w
    > kierunku darmowych dowolnych przelewów, a tu krok wstecz.

    Nie wiesz czy transakcje bedace "w toku", czyli wykonane przed 1
    sierpnia, od tej daty takze beda oprocentowane, czy moze nie ?

    Przy okazji: darmowe przelewy z KK na dowolne rachunki to
    samobojstwo dla wystawcow kart, wiec nie ma sie co dziwic, ze te
    jaskolki wymieraja.

    marekz

  • 6. Data: 2006-07-10 06:54:56
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > tylko raz wykonalem taki przlew). W BZWBK - za 3 zl wykonujesz dowolny
    > przelew z rachunku karty kredytowej, mozesz wiec splacac karte w innym

    ZTCP to nie mozna zrobic przelewu na inne swoje konto, ani splacic innej
    kk...
    jak to dziala w praktyce - nie wiem, bo na razie nie testowalem

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-07-10 08:20:57
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    RobertS napisał(a):

    >ZTCP to nie mozna zrobic przelewu na inne swoje konto, ani splacic innej
    >kk...
    >jak to dziala w praktyce - nie wiem, bo na razie nie testowalem

    Oczywiscie, ze mozna. Ja przetestowalem.
    darek

  • 8. Data: 2006-07-10 09:26:05
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Oczywiscie, ze mozna. Ja przetestowalem.
    > darek

    i co zadnego kwasu?

    1. przelew na inne wlasne konto (w bzwbk, innym banku)
    2. splata kk (z bzwbk, z innego banku)?

    ciekawe jak oni te przelewy monitoruja?

    nie obawiasz sie, ze transakcja zostanie potraktowana jako gotowkowa etc...?

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-07-10 09:28:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    > ZTCP to nie mozna zrobic przelewu na inne swoje konto, ani splacic innej
    > kk...
    > jak to dziala w praktyce - nie wiem, bo na razie nie testowalem

    Jak przelałem z BZWBK na OKO w ING, jak na razie żadnych odsetek nie ma,
    więc, tak jakby, nie masz racji.
    KJ

  • 10. Data: 2006-07-10 09:52:32
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    RobertS napisał(a):

    >i co zadnego kwasu?

    Zadnego

    >1. przelew na inne wlasne konto (w bzwbk, innym banku)
    >2. splata kk (z bzwbk, z innego banku)?

    Przelewy wykonane na rachunek wlasny i rachunek KK w iinnym banku.

    >ciekawe jak oni te przelewy monitoruja?

    Ich FAQ dotyczacy przelewow z KK jest niejednoznaczny, zgodnie z opinia
    konsultantow, przelwow nie wolno dokonywac na rachunek wlasny lub
    racunek KK prowadzonych tylko przez BZWBK. Nie mam tam innej karty ani
    brrrrrrrr... konta osobistego, wiec nie testowalem co staloby sie :-)

    >nie obawiasz sie, ze transakcja zostanie potraktowana jako gotowkowa etc...?

    Nie zostala (minal juz okres rozliczeniowy), poza 3 zl prowizji zadnych
    innych konsekwencji. Zreszta zgodnie z regulaminem te operacje moga
    tylko i wylacznie byc traktowane jako bezgotowkowe, pomijajac wspomniana
    stala prowizje.

    Pozdrawiam,
    darek