  • 1. Data: 2006-07-07 18:58:13
    Temat: Dostęp do funduszy Arka w BZWBK
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś może sprawdzić, czy dzisiaj w piątek widzi swoje fundusze Arka w
    BZWBWK24, np. mając konto24.pl?
    W aktualnościach na www.bzwbk.pl jest info:
    "W dniach od 8 lipca (sobota) od godziny 8:00 do 9 lipca (niedziela) do
    godziny 21:00 usługa Fundusze Arka w ramach BZWBK24 Internet będzie
    niedostępna. Za powstałe utrudnienia przepraszamy."
    Ale dzisiaj jest AFAIK piątek.
    Otwierałem dzisiaj konto oszczędnościowe, więc nie jestem pewien czy to
    dysponentka mnie nie odcięła od Arki - mnie się zawsze takie dysponentki
    trafiają :(

    pozdrawiam.
    bogdan B.

  • 2. Data: 2006-07-07 19:51:15
    Temat: Re: Dostęp do funduszy Arka w BZWBK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2006 20:58:13 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Ale dzisiaj jest AFAIK piątek.
    > Otwierałem dzisiaj konto oszczędnościowe, więc nie jestem pewien czy to
    > dysponentka mnie nie odcięła od Arki - mnie się zawsze takie dysponentki
    > trafiają :(
    Moje fundusze widać.
    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 3. Data: 2006-07-07 20:08:38
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > [...]
    > Moje fundusze widać.
    > KJ

    Jak pisałem - mnie się zawsze takie dysponentki trafiają :(