  • 1. Data: 2006-07-07 18:18:06
    Temat: Przelew do Urzędu Skarbowego_Inteligo
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    Mój problem moze wydawac sie błachy, ale się trochę przejąłem. Dokonałem
    przelewu z konta Inteligo pieniędzy do Urzędu Skarbowego, bo niestety nie
    miałem zwrotu z podatku a musiałem zapłacić. W koncie Inteligo na stronie
    jest specjalny formularz do przelewów do US. W tym formularzu napisałem rok
    rozliczenia się z podatku jako R06, czyli rok 2006, a przecież rozliczenie
    było za 2005. Mała, głupia pomyłka. No własnie czy głupia, bo różnie to
    bywa, wszystko musi byc dokładne. Czy mam sie tym przejmować, czy to jest
    jakis poważny błąd? A może US sie przyczepi? ale to ostatnie pytanie to do
    inne grupy dyskusyjnej:)

  • 2. Data: 2006-07-07 20:12:31
    Temat: Re: Przelew do Urzędu Skarbowego_Inteligo
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 7 Jul 2006 20:18:06 +0200, "Lestat" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    >jakis poważny błąd? A może US sie przyczepi? ale to ostatnie pytanie to do

    Myślę że warto wyjaśnić to w US. Bardzo możliwe, że zaliczą Ci to na
    poczet następnego roku, a za 2005 będą liczyć karę i odsetki (podobno
    tak robi ZUS jak się niechcący "nadpłaci" do przodu)

    PG

  • 3. Data: 2006-07-07 22:05:42
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Lestat wrote:
> [...]
    > jakis poważny błąd? A może US sie przyczepi? ale to ostatnie pytanie to do

    Pismo do US z kopią przelewu i wyjasnieniem co zrobiłeś.

  • 4. Data: 2006-07-08 00:17:26
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > bywa, wszystko musi byc dokładne. Czy mam sie tym przejmować, czy to jest
    > jakis poważny bł?d? A może US sie przyczepi? ale to ostatnie pytanie to do

    Bardzo mozliwe, ze przelew poszedł na inne konto i wezwą cię do
    wyjaśnienia na pieknym pismie z wieloma czerwonymi pieczątkami i dość
    sugestywną groźbą.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-07-08 07:46:31
    Od: "Lestat" <l...@w...pl>

    to do
    > Myślę że warto wyjaśnić to w US. Bardzo możliwe, że zaliczą Ci to na
    > poczet następnego roku, a za 2005 będą liczyć karę i odsetki (podobno
    > tak robi ZUS jak się niechcący "nadpłaci" do przodu)

    Wysłałem do nich odcinek z przelewu i tam gdzie jest R06 poprawiłem na R05 i
    złozyłem parawke. Zauważyłem dopiero to, jak do mnie przysłali
    zawiadomienie, ze jeszcze musze przysłac NIP 3 i przy okazji wysłałem
    wydrukowane przelewy.