  • 1. Data: 2007-09-10 20:03:38
    Temat: jaka KK?
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    moze pomozecie mi wybrac? chodzi o KK -jaka byscie wybrali (pomijajac oplate
    roczna za karte) majac do wyboru KK z Diners Club lub np Visa Classic w ING?
    Karta bedzie potrzebna do uzytkowania w kraju,zagranica lub w internecie.
    Limit potrzebny to min 10 000 PLN.

    Przemek

  • 2. Data: 2007-09-11 15:10:33
    Temat: Re: jaka KK?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ING?
    > Karta bedzie potrzebna do uzytkowania w kraju,zagranica lub w internecie.

    Mam wiele sympatii do Dinersa, bo to jedna z moich pierwszych kart. Ale jak
    jedyna to jednak VC ING. Lepsza akceptowalnośc i lepsze kursy.

    marekz

  • 3. Data: 2007-09-11 16:49:59
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl>

    > Mam wiele sympatii do Dinersa, bo to jedna z moich pierwszych kart. Ale jak
    > jedyna to jednak VC ING. Lepsza akceptowalnośc i lepsze kursy.
    >
    > marekz

    Dzieki za odpowiedz!
    Pozdrawiam
    Przemek