  • 1. Data: 2003-09-04 18:25:46
    Temat: [Millennium] cofanie w rozwoju
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    dzis Rzepa opisala kolejny przykład udoskonalen w systemie w Millennium
    - w starym systemie bylo OK, teraz kliencie pilnuj sie sam ;-)
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03090
    4/pieniadze_a_4.html#2

    Prosta sprawa - limit debetowy przyznany do MillePensja wymaga by w kazdym
    miesiacu był wpływ forsy, a jak ZUS się pospieszył ( w XII dwie wplaty,
    styczen żadnej) to system zabiera przyznany limit debetowy.
    I zapraszamy klientow kazdorazowo do upomnienia sie o poprawienie, ale
    osobiście bo przez telefon lub inne maile sie nie da :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-09-04 18:50:41
    Temat: Re: [Millennium] cofanie w rozwoju
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > styczen żadnej) to system zabiera przyznany limit debetowy.
    > I zapraszamy klientow kazdorazowo do upomnienia sie o poprawienie, ale
    > osobiście bo przez telefon lub inne maile sie nie da :-))

    Bardzo mi sie podoba, ze nie ma sposobu dowiedziec sie, czy ten limit
    jeszcze mamy...

    MJ

  • 3. Data: 2003-09-04 19:02:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski"
    > Bardzo mi sie podoba, ze nie ma sposobu dowiedziec sie, czy ten limit
    > jeszcze mamy...

    zeby sie tylko dowiedziec to sposób jest - mogli babci zaproponować Millenet
    bo tam widać limit ;-))

    ja mam rachunek po dawnym Gdanskim i comiesieczne wplaty niekonieczne,
    jak niekonieczne to niedawno zmienili mi limit z 5000 na 1184
    napisalem pismo i zlozylem w oodziale zeby wprowadzili okragly 1000,
    niestety
    pismo gdzies im zaginelo a na maila tak powaznej zmiany nie mogą zrobić
    ;-)))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-09-05 07:47:59
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > niestety
    > pismo gdzies im zaginelo a na maila tak powaznej zmiany nie mogą zrobić

    A ja wielokrotnie prosiłem i wypełniałem wniosek o likwidację limitu. Nie
    mam na rachunek wpłat. Stan konta 0 zł. A limit jak był, tak jest. I też w
    "okrągłej" kwocie 1159 zł.

    Pozdrawiam
    kriskel