  • 1. Data: 2003-09-04 16:51:18
    Temat: Bilans na TVN24
    Od: "Carol" <x...@x...pl>

    LOL!!!
    Damian Kuraś był the best!!!
    Biedach myślał że nie leci na żywo!

    (sorry że na tej grupie ale nie mogłem się powstrzymać)

  • 2. Data: 2003-09-04 17:08:50
    Temat: Re: Bilans na TVN24
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Carol" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > LOL!!!
    > Damian Kuraś był the best!!!
    > Biedach myślał że nie leci na żywo!
    >
    > (sorry że na tej grupie ale nie mogłem się powstrzymać)

    Podziel sie / omow - nie widzialem tego niestety :(

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2003-09-04 17:12:31
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    właśnie co było grane ?

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bj7rjk$ko7$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2003-09-04 17:17:02
    Od: "Carol" <x...@x...pl>

    > Podziel sie / omow - nie widzialem tego niestety :(

    Roman pod koniec Bilansu "połączył się" z giełdą - Kuraś coś tam zaczął
    mówić i od razu się przejęzyczył, ale zamiast się poprawić, zdenerwował się
    i padło z jego ust bardzo niecenzuralne słowo na k ("no kur*), na chwilę
    się zatrzymał, opanował się (chyba zorientował się że leci na żywo) i go
    zdjęli z wizji a Roman w studio się tylko uśmiechnął i skomentował to
    tekstem o "hohlikach":) a za plecami "chował się" jakiś asystent.

  • 5. Data: 2003-09-04 17:19:47
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Podziel sie / omow - nie widzialem tego niestety :(

    Wlasnie ! Tez czekam na opis :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-09-04 17:29:04
    Od: "g...@o...pl" <g...@o...pl>

    na forum mBanku sa szczegóły >>>>

  • 7. Data: 2003-09-04 17:36:16
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

    Cytuję z pamięci:

    Damian Kuraś: "Reuters poinformował że reszort..... NOŻ KURWA -
    RESZORT....... " bardzo ładnie to powiedział z pięknym gestem rozłożenia rąk
    :))))

  • 8. Data: 2003-09-04 17:42:03
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaulos23@interia.pl>

> [...]
    >
    > Damian Kuraś: "Reuters poinformował że reszort..... NOŻ KURWA -
    > RESZORT....... " bardzo ładnie to powiedział z pięknym gestem rozłożenia

    Miało być oczywiście resort... Większy LOL miałem jak od razu wróciło studio
    i tekst Młodkowskiego - Damian Kuraś podsumował sytuację na warszawskiej
    giełdzie :))

  • 9. Data: 2003-09-04 17:44:09
    Od: "Carol" <x...@x...pl>

    > Miało być oczywiście resort... Większy LOL miałem jak od razu wróciło
    studio
    > i tekst Młodkowskiego - Damian Kuraś podsumował sytuację na warszawskiej
    > giełdzie :))

    i zwalił wszystko na chochliki :)

  • 10. Data: 2003-09-04 19:15:41
    Od: "stach" <b...@N...gazeta.pl>

    Carol <x...@x...pl> napisał(a):

    > studio
    >
    > i zwalił wszystko na chochliki :)
    >
    > O ile komentatorzy sytuacji na giełdzie w TVN24 obiektywnie ją analizują,
    to problemy ekonomiczne komentowane są jednostronnie w, opozycji do rządu
    (bez dopuszczania do wypowiedzi przedstawicieli rządu). Patent na mądrość
    w TVN24 maja też ekonomiści z banków "zagranicznych". To jest żenujące.
    ,