  • 1. Data: 2003-09-04 16:47:26
    Temat: Nordea/LG
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    jak najlepiej zamknac konto w tym banku
    ma ktos jakies doswiadczenia ??

    pozdrawiam

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 2. Data: 2003-09-04 17:34:08
    Temat: Re: Nordea/LG
    Od: "" <r...@o...pl>

    Po złożeniu wniosku dzwonił do mnie facet i sugerował żebym sam sobie przelał
    kasę - bo najtaniej. Jeśli oni to zrobią to pobiorą dwa razy po 4zł - przelew
    tego co jest na koncie i drugi raz samych odsetek. Trochę to dziwne...
    Wcześniej trzeba oczwiściezwiększyć limit dzienny.
    Mnie się to nie udało, bo hasło do przelewów jakoś nie zadziałało. Poczekam aż
    oni pzeleją.
    RP

  • 3. Data: 2003-09-04 19:38:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@n...onet.pl,
    Użytkownik <r...@o...pl>:
> [...]
    > Trochę to dziwne... Wcześniej trzeba oczwiściezwiększyć limit dzienny.
    > Mnie się to nie udało, bo hasło do przelewów jakoś nie zadziałało.

    Proponuje:
    1. zwieksz limit na przelewy telefoniczne
    2. zdefiniuj bezplatnie swoje konto na IVR
    3. przelej za darmo na IVR

    i powtorz punkt 3. bezposrednio po naliczeniu odsetek z nowymi odsetkami

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-06 00:46:03
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > jak najlepiej zamknac konto w tym banku
    > ma ktos jakies doswiadczenia ??

    czesc
    1. przelew wszystkiego na inne Twoje konto
    2. na drugi czy jescze kolejny dzien przelew dosetek jakie zostana
    przerzucone z netKOMBA na netKONTO
    3. pierwszego dnia nowego miesiaca kapitalizuja i dopisuja odsetki jakie
    narosly ze srodkow utrzymywanych na netKONCIE
    4. srodki z punktu 3. przelewasz na inne swoje konto
    5. wypowiadasz prowadzenie przy stanie zupelnie pustego konta nie placac
    zadnych 4pln za zaden ich przelew
    6 by nie placic za polecny z wypowiedzeniem wydrukuj wniosek ze strony www w
    dwoch egzemplarzach, wypelnuj oba i zanies do oddzialu na jednym dostajac
    pieczatke-potwierdzenie przyjecia wypowiedzenia, a oni wewnetrzna poczta
    przekaza do lodzi czy gdyni, nie wiem gdzie teraz sie tym zajmuja

    UWAGA punkt 6. - wypowiedzenie bez oplaty za polecony mozliwe tylko jesli
    masz gdzies blisko oddzial, jesli nie masz pozostaje wysylka poleconym.

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2003-09-06 18:24:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjd8gv$kgi$...@n...news.tpi.pl,
    janke <j...@p...fm>:

    > UWAGA punkt 6. - wypowiedzenie bez oplaty za polecony mozliwe tylko
    > jesli masz gdzies blisko oddzial, jesli nie masz pozostaje wysylka
    > poleconym.

    Zwyklym listem tez dziala - sprawdzone na 2 przypadkach.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-07 18:14:49
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Zwyklym listem tez dziala - sprawdzone na 2 przypadkach.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    wydrukowalem wnioski z netu, wysle zwyklym
    mam juz nowe konto w VW Banku i tam skieruje kase

    potem oczywiscie to samo zrobie z odsetkami.....

    a na netKoncie mam odsetek cale 10gr
    mam nadzieje, ze nie zechca mi ich przelewac pobierajac oplate 4zl !!
    (z pustego konta oczywiscie)

    i zegnaj LG vel Nordea

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 7. Data: 2003-09-07 18:54:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjft83$i5s$...@n...news.tpi.pl,
    Bob <b...@p...pl>:

    > wydrukowalem wnioski z netu, wysle zwyklym
    > mam juz nowe konto w VW Banku i tam skieruje kase

    U mnie szly ta sama trasa.

    > a na netKoncie mam odsetek cale 10gr
    > mam nadzieje, ze nie zechca mi ich przelewac pobierajac oplate 4zl !!
    > (z pustego konta oczywiscie)

    Jesli sam przelejesz, to nie beda mieli co przelewac.

    --
    Robert