  • 1. Data: 2003-09-04 19:37:43
    Temat: witam Wszystkich(jestem tu nowy) i prosze o pomoc
    Od: "vojti" <d...@i...fm>

    Napewno było i przepraszam że pewnie powielam pytanie, ale mam problem, PKO
    sa mnie przestalo bawic.... Prosze o pomoc, na co sie zdecydowac
    (lokalizacja Gdynia)
    zalezy mi na minimalnych kosztach prowadzenia, darmowych przelewach i
    zleceniach stałych, niskim oprocentowaniu lini kredytowej-odnawialnej
    (debet) i informacji sms-em o stanie po kazdej tranzakcji,karty wystarcza
    debetowe, te bezprowizji przy bankomacie i płatności.
    To ma byc konto rodzinne (jedyne) oprocentowanie posiadanych srodkow jest
    zupelnie pomijalne (poprostu brak kasy...) ale wazna jest mozliwosc wplaty
    gotowki czyli typowy E-bank odpada(chyba, ze czegos niewiem...)
    Mysle nad Mbank-iem (problem z bezprowizjowym zasileniem konta i z szybkim
    uzyskaniem debetu) i Lukasem Ekonto-pro.
    Mam prace stala ale na konto mi wplywa.... sami rozumiecie....
    Pzdr.
    Vojti

  • 2. Data: 2003-10-10 15:39:43
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Mbank, MultiBank (ma oddziały). albo Lukas Bank. Lukas może też służyć jako
    kombos do darmowych wpłat do mBanku