  • 1. Data: 2005-02-14 18:19:00
    Temat: Millennium a dług hipoteczny
    Od: " Okey" <o...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    wlasnie rozwazam wziecie kredytu na zakup nieruchomosci w Millennium za
    posrednictwem Expandera.

    Na hipotece nieruchomosci jest dlug z kredytu sprzedajacego. Z jego strony
    mam zapewnienie splaty dlugu ze srodkow wlasnych (czyli bez moich zaliczek,
    kredytow itp) oczywiscie przed sprzedaza.
    Interesuje mnie jakie dokumenty potrzebuje bank do przyznania kredytu. Pani
    z Expandera twierdzi, ze wystarczy zaswiadczenie z banku sprzedajacego o
    calkowitej splacie kredytu i potwierdzona przez sad kopia wniosku o
    wykreslenie dlugu z hipoteki.

    Natomiast Pan z infolinii Millenium usilnie twierdzi, ze hipoteka musi byc
    czysta w momencie kupna mieszkania.
    Na wpis do kw czeka sie w Gliwicach ok miesiac, wiec znacznie to wydluzy
    proces zakupu.
    Dodatkowo jesli bank (wg infolinki) chce miec czysta hipoteke, to mozliwe,
    ze nie bedzie chcial przyznac kredytu/rozpaczyc wniosku bez zaswiadczenia,
    ze jest czysta.
    Proces "kredytowy" trwa u nich jakis kolejny miesiac wiec w takim razie 2
    miechy w plecy.

    Czy ktos juz moze przerabial ten temat? bardzo mi zalezy na rzetelnej
    informacji, ktorej niestety nie jestem w stanie otrzymac u zrodla. Jutro mam
    podpisywac umowe przedwstepna i chcialabym zawrzec w niej wszystkie
    obowiazki sprzedajacego z tytulu hipoteki.
    Nie chcialabym przerabiac wszystkiego na wlasnej skorze, i dowiedziec sie
    wszystkiego po fakcie.

    Z gory dziekuje za wszystkie posty

    pozdrawiam

    okey

  • 2. Data: 2005-02-14 19:34:08
    Temat: Re: Millennium a dług hipoteczny
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Okey wrote:

    (...)
> [...]
    > wszystkie obowiazki sprzedajacego z tytulu hipoteki.
    > Nie chcialabym przerabiac wszystkiego na wlasnej skorze, i dowiedziec

    Nie mialem takiej sytuacji (kredyt brany poprzez Expandera), ale kupowalem
    mieszkanie na kredyt poprzez wykup hipoteki poprzedniego wlasciciela i
    niestety jedynym wyjsciem bylo wziecie kredytu w tym samym banku, wiecej, w
    tym samym oddziale, ktory ustanowil ta hipoteke. Na szczescie ich oferta
    byla dostatecznie atrakcyjna zeby podjac sie takiej karkolomnej sprawy. U
    mnie wykreslanie hipoteki (takze w Gliwicach - za pomoca jednego wniosku) i
    ustanowienie nowej zajelo 3miesiace, w dodatku bank przygotowal tak
    nieprecyzyjny wniosek, ze w pierwszym momencie mialem ustanowione dwie
    hipoteki przekraczjace o ponad 50% wartosc mieszkania. Na szczescie, jako,
    ze obie byly z jednego banku (oddzialu) po malym dymie w banku po kolejnych
    dwoch miesiacach udalo sie wszystko wyczyscic. Zabawa dla ludzi o mocnyhc
    nerwach ewentualnie wierzacych, ze banki nie sa az tak krwiozercze zeby sie
    rzucac na 57metrowe mieszkanie :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2005-02-17 18:41:38
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Zagladnij jeszcze na strone www.konto.hil.pl

    Proponuje zlozyc wniosek do kilku banków.
    Wybierasz najlepszy.

    Pozdrawiam

    Lew

    --
    Widziałeś już www.zaklady.hil.pl

  • 4. Data: 2005-02-17 19:41:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Lew napisał(a):
    > Zagladnij jeszcze na strone www.konto.hil.pl
    >
    > Proponuje zlozyc wniosek do kilku banków.
    > Wybierasz najlepszy.

    Skończ spamować. Dobrze radzę.