    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Date: Sun, 13 Oct 2019 00:00:39 +0200

    <b...@g...com> b...@g...co

    > - 15 Edycja Promocji

    : 15 edycja to już przeszłość, a nawet 16 to już (prawie) przeszłość :)

    U mnie jest:

    Numer edycji Promocji: 15

    : Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie.
    : Tutaj promocję należy bardziej odbierać:
    : - nie jako okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania ale
    : - jako możliwość przystąpienia do oferty.

    Toż tak właśnie napisałem:

    - rozpoczęła się 21 lipca i trwała do ~7 września
    (w tym czasie można było wpłacić Noworodki
    rozpoczynające Promocyjne oprocentowanie)

    Pisałem z pamięci białkowej, dlatego nie zapamiętałem dokładnie końca.
    (podczas czytania R był dla mnie nieistotny)

    https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Accounts/Sav
    ingAccountDetails/GetDocument?documentLink=KO_019_PR
    OMOTION_15

    Okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego - okres 100 dni,
    którego zakończenie jest niezależne od Okresu przystąpienia do
    Promocji, liczony od dnia, w którym nastąpi Pierwsze uznanie
    Nowych Środków na Koncie Oszczędnościowym Profit w Okresie
    przystąpienia do Promocji, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2.

    : Promo obowiązuje w dniach od D1 do D100

    Okres przystąpienia do Promocji - okres od dnia
    21 lipca 2019 r. do 7 września 2019 r.

    Tu już mamy konflikt. :)

    : (na przykład, bywało również D92, D122 itp). I jeśli zasilisz
    : konto profit w dniu D1, to okres promocji = okres obowiązywania
    : promocyjnego oprocentowania, ale tak być nie musi.

    : Załóżmy, że w dniu D95

    IMO najpóźniej ~D48, bp D95 wypadnie po 07 września.

    : zasilasz konto profit nowymi środkami, oprocentowanie obowiązuje
    : przez kolejne 100 dni począwszy od D95. Jednak mimo, że tak jest,
    : to w dniu D100, albo lepiej przed dniem D100 warto jednak wycofać
    : środki z Mille, żeby w kolejnym okresie promocji móc w niej wystartować.

    Tu znów mamy problem -- IMO trzeba by zgłosić chęć wygaszenie
    PO danej Edycji Promocji, aby móc wziąć udział w kolejnej EP...

    Uczestnik promocji może zrezygnować w Okresie obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego z udziału w Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit poprzez złożenie dyspozycji
    w oddziale lub przez TeleMillennium.

    W protiwpołożnym ;) PO nie zgaśnie, przez co nie może rozpocząć
    się kolejna EdycjaP, gdyż jednocześnie nie można uczestniczyć
    w dwóch P naraz.

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie
    Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    Ponadto nawet D100 od 21 lipca wypada już po 12 października.

    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    IMO wyraziłem swe wątpliwości jasno, lecz być może jest inaczej...
    Wczesne regulaminy IMO plątały terminy P i PO mocniej niż obecne. ;)

    -=-

    W skrócie me myślenie opiszę tak:

    Wpłacenie szmalu w czasie obowiązywania Promocji rozpoczyna
    Promocyjne oprocentowanie danej Promocji, lecz zakończenie
    PO nie nastąpi ani w D100, ani 07 września, ani w 100 po
    ostatniej wpłacie, ale w ~100 dni po pierwszej zasiłce
    podczas PO danej P.

    Innymi słowy (wg mnie!!) mogę uruchomić PO 06 września
    wpłatą Noworodków, przez co PO trwać będzie do ~16 grudnia.

    -===-
    Weźmy mą sytuację:

    - wplata Noworodków 20 sierpnia
    - PO do 26 listopada
    99 dni
    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    - wplata Noworodków 05 sierpnia
    - PO do 12 listopada
    99 dni
    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    Cytaty z Mille:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 19-08-2019 - 26-11-2019

    i tak:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 05-08-2019 - 12-11-2019

    -=-

    Me wątpliwości co do jasności Regulaminu:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    IMO nie P, lecz PO -- bo jak można korzystać naraz z dwóch P,
    skoro EP nie nachodzą na siebie? Równie dobrze można by napisać,
    że ,,nie można przekraczać szybkości światła w próżni''. ;)

    - Być może Mille rozgranicza:

    - Edycja promocji
    - Promocja
    - Promocyjne oprocentowanie

    i środkowy termin potrafi przyporządkować
    wedle swego uznania zarówno do EP jak i do P.

    - A być może zapis:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    nie wnosi niczego ciekawego.

    -=-

    Być może mam rację co do tego, że rozpoczęte PO uniemożliwia
    wzięcie udziału w kolejnej EP bez manualnego ;) zgaszenia PO.
    (IMO wg Ciebie -- nie uniemożliwia)

    -=-

    Moje rozumowanie PO jest poparte wyliczeniami -- 99 zamiast 100,
    gdyż mamy błąd graniczny, lecz Regulamin (jak już napisałem) ma
    wiele ,,terminów'', w tym:

    - Edycja promocji
    - Promocja
    - Promocyjne oprocentowanie

    przez co nie mam jasności co do tego, czy masz racje w praktyce
    co do tego, że:

    gdyż Mille pisze:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie

    IMO nie wyjaśniając jednoznacznie, czy ma na myśli EP, czy PO.

    -=-

    Z cała pewnością? -- nawet śmierć nie jest pewna w 100%.
    Niemal z całą pewnością pierwotnie niezerwanie (manualne)
    PO uniemożliwiało wzięcie udziału w kolejnej EP, dlatego
    nie korzystałem z kolejnych EP na styk lub podobnie. Być
    może teraz Mille inaczej rozumie określenie 'Promocja'.

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie

    -=-

    Wg mnie:

    PO -- promocyjne oprocentowanie (2.7%) trwa 100 dni
    (90 dni lub podobnie) licząc od wpłaty
    Noworodków (zwiększenia salda Profitu) w czasie EP

    EP -- Edycja promocji trwa znacznie mniej niż PO i nie
    zacznie się podczas PO innej (wcześniejszej) EP

    -=-

    Dla mnie są to nudne rozważania. Mille daje mi antybiotyki
    i jasno określa koniec PO...

    Getin: nie refunduje antybiotyków, potrafi znienacka obniżyć
    pułapkę a nawet %% -- przez co mi podpada, ale na razie ;)
    wyjęte z wózków złotówki wydaję, choć wiem, że być może
    któraś z nich przyda się komuś niedługo... ;)

    --