  • Data: 2019-10-14 00:53:48
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 października 2019 21:00:46 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > : Do 16.11 możemy "przystąpić do promocji" i przez 92 dni mieć promocyjne
    oprocentowanie na koncie.

    > Wiesz do kiedy, ale czy wiesz, OD kiedy?
    > Napisałem obszerniejszy post, ale IMO
    > zabrakłoby Ci cierpliwości. ;)
    mogłoby tak być :)

    > : Ale bez względu na to kiedy do niej przystąpimy
    > : (czy w najbliższy poniedziałek, czy też np. 12.11) to:
    >
    > Co to znaczy 'przystąpimy '?
    > Załóżmy, że miałem wczoraj zero w Mille
    > i wpłacę 10kpln w poniedziałek na Profit.

    przystąpimy, gdy wpłacimy nowe środki:
    - nowe środki - nadwyżka ponad saldo na dzień badania salda,
    - dzień badania salda - 12.10.2019.

    Jeżeli, tak jak napisałeś, w dniu badania sald stan Twoich środków w Millennium
    wynosił 0 zł, to każdy przelew na konto Profit uruchamia promocję;
    A jeśli w dniu badania stan sald Twoich środków w Millennium był większy od zera, to
    promocyjne oprocentowanie uruchamiane jest dla nadwyżki ponad to właśnie saldo (tj.
    gdy system Millennium wykryje nowe środki);