  • 31. Data: 2002-08-12 14:09:16
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    MultiBank

    Mam nadzieje, ze rownoczesnie z nowoczesnoscia bedzie tez bezpieczenstwo :-)

    > Bedzie konkurencyjna nie tylko pod wzgledem oplat (o to latwo) ale
    > rowniez ubezpieczen? Albo chociaz porownywalna? ;-)

    A pod wzgledem oplat bedzie konkurencyjna ?? :-)) IMHO - nie :((( Zatem
    zgadzam sie z Wojtkiem i mam nadzieje, ze chociaz ubezpieczenie bedzie mialo
    min. 15k limitu + 48h (dla zwyklej), a nie ...
    Dodatkowo zmienic przelicznik zagraniczny dla VC/wszystkich kart (z VISA
    Int.) na Euro :-)
    Wtedy mozna pomyslec o konkurencji i moze zaczac sprzedawac KK w
    hipermarketach (razem z systemem BRE BirdPay-Moje rachunki) ?

    pozdrawiam,
    Witek

  • 32. Data: 2002-08-12 14:11:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Używam na codzień (w zależności od produktu) Multi/Citi/mBank/Inteligo
    > (czesem też VE ePKO).
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Ja podobnie. Dopoki multi nie przemysli sprawy (chociaz rozsadnego, bo jest
    jeszcze troche czasu) ubezpieczenia KK, to ten drugi produkt citka
    pozostanie nadal w uzyciu (przynajmniej na codzien)...

    pozdrawiam,
    Witek

  • 33. Data: 2002-08-12 15:52:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

> [...]
    > jeszcze troche czasu) ubezpieczenia KK, to ten drugi produkt citka
    > pozostanie nadal w uzyciu (przynajmniej na codzien)...

    Ten drugi produkt Citka mnie jeszcze nie zawiódł - przynajmniej mam porządną
    MC w portfelu. KK Multi mam nadzieję będzie główną kartą VISA w portfelu :-)
    A ubezpieczenie będzie.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 34. Data: 2002-08-12 18:32:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

> [...]
    > min. 15k limitu + 48h (dla zwyklej), a nie ...
    > Dodatkowo zmienic przelicznik zagraniczny dla VC/wszystkich kart (z VISA

    Bez sensu. Chyba ze tylko dla transakcji w Euro.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 35. Data: 2002-08-12 21:12:51
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski

    > Ok, ale ta karta NIE kosztuje 70 zł rocznie tylko 70 + (2 + 2)x12 zł roc
    znie
    > = to jest 118 zł rocznie. A to już jest dużo (nie używam ROR w Millenniu
    m).

    Jezeli na rachunku masz zero i placisz tylko za Bankolinie (bo nie chcesz
    korzytac z bankomatow Euronetu) to Amex 70+ (2+0) x 12 = 94 zl/rocznie.
    Pozdro
    AruBuru

  • 36. Data: 2002-08-12 21:16:56
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w wiadom
    ości do grup dyskusyjnych napisał:aj80qk$vir$...@s...silesia.pik-net.pl...

    > Używam na codzień (w zależności od produktu) Multi/Citi/mBank/Inteligo
    > (czesem też VE ePKO).

    I jak wyglada teraz porownanie cenowe KK Citi (wersji Silver) z Amexem Mil
    lennium? Mozna porownac tez oprocentowanie jezeli ktos nie splaca 100% zad
    luzenia.
    Oczywiscie uwzglednic nalezy ubezpieczenie karty w Citi i polaczenia z Cit
    iPhone (to jest numer 0 801?)
    Pozdro
    AruBuru

  • 37. Data: 2002-08-13 06:30:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 12, 2002 at 04:09:16PM +0200, Witek wrote:

    > A pod wzgledem oplat bedzie konkurencyjna ?? :-)) IMHO - nie :((( Zatem
    > zgadzam sie z Wojtkiem i mam nadzieje, ze chociaz ubezpieczenie bedzie mialo
    > min. 15k limitu + 48h (dla zwyklej), a nie ...

    Ja wole na modle citi/DC - limit gorny odpowiedzilanosci klienta a nie
    limit gorny odpowiedzialnosci banku. IMO nigdy nie uznam karty
    wypuklej jako calkowicie bezpiecznej jesli odpowiedzialnosc bedzie
    okreslana jako gorna odpowiedzialnosc banku.

    > Dodatkowo zmienic przelicznik zagraniczny dla VC/wszystkich kart (z VISA
    > Int.) na Euro :-)

    A to mnie rybka ;-)

    > Wtedy mozna pomyslec o konkurencji i moze zaczac sprzedawac KK w
    > hipermarketach (razem z systemem BRE BirdPay-Moje rachunki) ?

    Moze lepiej nie? Moze nie kazda KK musi byc karta dla Kowalskiego
    (chocby to byl nawet Krzysztof)? ;-)

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-08-13 06:32:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 12, 2002 at 05:52:08PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > MC w portfelu. KK Multi mam nadzieję będzie główną kartą VISA w portfelu :-)
    > A ubezpieczenie będzie.

    A myslisz ze nie czekamy? ;-)

    A moze zrobic tak jak RB - czyli KK dla klienta multi powiazana z
    kontem? Tzn. wyplata nie jest traktowana jako wyplata kk ale wlasnie
    czyms debetowym?

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-08-13 06:50:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ten drugi produkt Citka mnie jeszcze nie zawiódł - przynajmniej mam
    porządną
    > MC w portfelu. KK Multi mam nadzieję będzie główną kartą VISA w portfelu
    :-)

    Dokladnie takie same mam zalozenia, dlatego licze na to, ze kk vc multi
    bedzie dobra karta :-))
    Tez mam MC citka, lecz 'chwilowo' kiepski z tego MC :((( choc z samej karty
    jestem zadowolony :-)

    > A ubezpieczenie będzie.

    To, ze bedzie to wiem, ale ja mam nadzieje, ze takie jak 'tygryski lubia
    najbardziej' :-)))

    pozdrawiam,
    Witek

  • 40. Data: 2002-08-13 07:11:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > wypuklej jako calkowicie bezpiecznej jesli odpowiedzialnosc bedzie
    > okreslana jako gorna odpowiedzialnosc banku.

    W pelni sie z Toba zgadzam, ALE z tego co wiem, to w przypadku kk multi -
    brak limitu/limit klienta - to nie wchodzi w gre :((( Nawet dla tych
    lepszejszych kart :(((

    > Moze lepiej nie? Moze nie kazda KK musi byc karta dla Kowalskiego
    > (chocby to byl nawet Krzysztof)? ;-)

    :-)))) Racja, tak jest przeciez z citkiem, nie jest (niby?) karta dla
    kazdego, ale maja ponad 400 tys. klientow. Trzeba gonic citka, bo czytalem,
    ze MC wydawali na poczatku (przez 5m-cy) po 5 tys. kart na m-c ! Wiesz jak
    dla mnie to wolalbym, aby karty multi (chocby te w szlachetnych kolorach:) -
    skoro nie maja byc dla kazdego :-) - byly zblizone do DC (albo chociaz
    citi), a nie do kk bzwbk...

    pozdrawiam,
    Witek