eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :) › Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta
    :)
    Date: 13 Aug 2002 08:30:22 +0200

    On Mon, Aug 12, 2002 at 04:09:16PM +0200, Witek wrote:

    > A pod wzgledem oplat bedzie konkurencyjna ?? :-)) IMHO - nie :((( Zatem
    > zgadzam sie z Wojtkiem i mam nadzieje, ze chociaz ubezpieczenie bedzie mialo
    > min. 15k limitu + 48h (dla zwyklej), a nie ...

    Ja wole na modle citi/DC - limit gorny odpowiedzilanosci klienta a nie
    limit gorny odpowiedzialnosci banku. IMO nigdy nie uznam karty
    wypuklej jako calkowicie bezpiecznej jesli odpowiedzialnosc bedzie
    okreslana jako gorna odpowiedzialnosc banku.

    > Dodatkowo zmienic przelicznik zagraniczny dla VC/wszystkich kart (z VISA
    > Int.) na Euro :-)

    A to mnie rybka ;-)

    > Wtedy mozna pomyslec o konkurencji i moze zaczac sprzedawac KK w
    > hipermarketach (razem z systemem BRE BirdPay-Moje rachunki) ?

    Moze lepiej nie? Moze nie kazda KK musi byc karta dla Kowalskiego
    (chocby to byl nawet Krzysztof)? ;-)

    --

    --w