  • Data: 2012-06-06 20:12:43
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." jqo435$212$...@i...gazeta.pl

    : A ja myślałem, że tylko kura chodzi z kogutem dla jaj.

    Raczej odwrotnie -- kogut chodzi z kurą dla jaj.

    : Tu okazuje się, że Ty też sobie chyba jaja robisz.

    Czy ja to ukrywam jakoś? Jaja, wątróbka...
    Codziennie jem kilka jaj.. Mam dylemat -- w szafie chłodniczej
    (chyba reffridżeratorem zwanej) mam już tylko 2 ostatnie jaja,
    zatem jeśli jutro na śniadanie mam zjeść 4 -- albo muszę dziś
    kupić kolejną półkopę, albo obciąć swoje dwa...

    : http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /cennik_regulamin/
    : Na środku strony rozwijamy drugie od góry menu "Karty płatnicze".
    : Tam znajdujemy "Cennik kart debetowych". Czwarty od dołu.

    Dobrze -- teraz pójdę/pojadę po te jaja, później zobaczę...
    Później skorzystam z linki... Oby mnie za szybko z niej nie
    odcięli...

    Jaja muszę robić -- witamina PP zagłusza głosy wewnętrzne
    a chyba w jajach jest ta witamina... Wiem, że zagłuszanie
    sumienia prowadzi duszę do piekła, ale ja wolę hołdować
    ciału gnębionemu szumem w uszach... O potrzebach duszy
    niby też myślę, bo duszność nie daje mi spać... Telfexo
    czyni cuda... Wiem -- cudami nie warto podniecać się...
    [lepsze są wibratory itp...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'