  • Data: 2013-01-10 00:01:54
    Temat: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jameda" kcki06$93t$...@s...org

    > Złóż trzecią jeśli sie nie zesrałeś
    > jeszcze, bo gównem emanujesz na prawo i lewo

    Zesrania się (gdy będę poza domem) życzyli mi pracownicy
    Mille dwa lata temu. Nie przewidzieli ;) tego, że ja nie
    mam domu -- mieszkam w mieszkaniu, zatem stale przebywam
    poza domem, także wówczas, gdy siedzę wygodnie na sedesie.

    Kolejnym bankiem życzącym mi (duszami/myślami swych pracowników)
    zesrania się był bank Meritum -- tam jednak życzono mi zesrania
    się wtedy, gdy będę siedział na sedesie i będę pragnął zesrania
    się. :)

    -=-

    Moja argumentacja jest (IMO) prosta -- obiecano mi kartę za
    free, ale pobrano opłatę, czyli złamano umowę. Natomiast
    Twoja argumentacja jest... Gówniana -- jak i cały bank
    Millennium. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'