  • Data: 2013-01-09 11:16:52
    Temat: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: czikolatino <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście masz rację, faktycznie zapomniałem kropki na końcu zdania, mogłeś przez to
    nie znaleźć poprawnego zakończenia mojej wypowiedzi. Serdecznie Cię, Eneuelu, za to
    przepraszam. Twa walka o język ojczysty jest godna pochwały.

    Czyż "mię" dla Cię jest bardziej ordynarne od rzucania "gównem" w temacie?