  • 1. Data: 2012-07-26 14:09:14
    Temat: Mille, aukcja lokat
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    Przyznawać-się-tu jak przed żarówą, jak obstawialiście? :)
    (Ja: 6.9-7.1 co 0.05)

    BTW - regulaminu nie zmienili od ub. tygodnia, sprawdziłem diff-em.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 2. Data: 2012-07-26 15:02:16
    Temat: Re: Mille, aukcja lokat
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-26 14:09, SQLwiel pisze:
    > Przyznawać-się-tu jak przed żarówą, jak obstawialiście? :)
    > (Ja: 6.9-7.1 co 0.05)
    >
    > BTW - regulaminu nie zmienili od ub. tygodnia, sprawdziłem diff-em.

    7 i 7,05

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-07-26 15:45:43
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-26 15:02, lolekanabolek pisze:

    > 7 i 7,05

    a jakie w praktyce mozna dostac oprocentowanie i na ile? bo np. okolo 7%
    na 6 mc byloby ciekawe i zacheciloby mnie do otworzenia konta w millenium?

  • 4. Data: 2012-07-26 16:04:22
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    > 7 i 7,05

    7,05 - weszło, 7.1 już nie.
    Czyli - stabilnie, pomimo padaki w Europie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 5. Data: 2012-07-26 16:08:17
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-26 15:45, ajaj pisze:

    > a jakie w praktyce mozna dostac oprocentowanie i na ile? bo np. okolo 7%
    > na 6 mc byloby ciekawe i zacheciloby mnie do otworzenia konta w millenium?

    Poczytaj na stronie. To taka namiastka giełdy. Licytacja. Oni podają
    określoną kwotę ile chcą łyknąć (jakieś dziesiątki mln), a ludzie
    proponują np. "dam 10k na 7%" i oni sobie wybierają gdzie potem postawią
    kreskę (tak z grubsza).
    Lokaty są na 15 dni, czyli skończą się w piątek. Jak nie wylejesz, to do
    poniedziałku bez odsetek (znów: chyba, że...) ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 6. Data: 2012-07-26 16:18:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    SQLwiel <_...@g...com> writes:

    > 7,05 - weszło, 7.1 już nie.
    Mi 7.1 weszło, 7.15 nie

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 7. Data: 2012-07-26 17:27:03
    Od: ajaj <a...@a...pl>

> [...]
    > Lokaty są na 15 dni, czyli skończą się w piątek. Jak nie wylejesz, to do
    > poniedziałku bez odsetek (znów: chyba, że...) ;)

    czy zawsze aukcje sa tak ustawiane, ze lokaty koncza sie w piatek?

    a te happy hours? czy wowczas mozna zalozyc na dluzsze terminy i na czym
    dokladnie to polega bo nigdzie nie moge znalezc zadnego regulaminu?

  • 8. Data: 2012-07-26 18:16:16
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-26 16:18, Kamil Jońca pisze:

    > Mi 7.1 weszło, 7.15 nie

    moje też weszły, czyli 7 i 7,05

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-07-26 21:36:26
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-26 17:27, ajaj pisze:

> [...]

    Można, w ramach HH.

    > czy zawsze aukcje sa tak ustawiane, ze lokaty koncza sie w piatek?

    A kto ich tam wie? Na razie od wielu miesięcy są właśnie tak.
    To taka zabawa, jakby wymyślona specjalnie dla p.b.b.-owców ;)

    > a te happy hours? czy wowczas mozna zalozyc na dluzsze terminy i na czym
    > dokladnie to polega bo nigdzie nie moge znalezc zadnego regulaminu?

    Search from:Michał Rolka :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 10. Data: 2012-07-27 06:06:32
    Temat: OT Re: Mille, aukcja lokat
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    > Mi 7.1 weszło, 7.15 nie

    Skomentuję dowcipem związanym z pewnym rządowym helikopterem:
    Kwaśniewski do Millera:
    - poparcie mi spadło 5%
    - a Mi-8

    A merytorycznie - moje 7.1 było zarzucone w czwartek wcześnie rano. Może
    dlatego Tobie weszło, a mi-nie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.