  • 1. Data: 2012-07-26 11:26:46
    Temat: Konto dla dzialanosci gospodarczej...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Spelniajace warunki:

    absolutnie konieczne:

    - logowanie do systemu otwartym tekstem, zadnego maskowania
    czy innych utrudnien "dla mojego bezpieczenstwa",

    - potwierdzanie operacji SMSem, zadnych tokenow, list kodow,

    - zaufani odbiorcy (chetnie z limitem wysokosci),

    - przelewy zagraniczne z mozliwoscia powtarzania, badz definiowanie
    odbiorcow zagranicznych dokladnie tak samo jak krajowych.
    Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo w celu przelewu wypelniac
    kazdorazowo wniosku jak w meritum,

    - karta VISA powiazana z kontem umozliwiajaca platnosci w internecie
    (nie wiem jak sie taki typ nazywa), nie karta kredytowa,

    - darmowe wszystko z wyplatami z bankomatow w calym kraju na przedzie,
    moze to byc warunkowane wysokoscia wplywow, operacji czy czego tam,

    mile widziane:

    - mozliwosc wykonania przelewu do zaufanego odbiorcy
    poprzez wyslanie odpowiedniego SMSu,

    - DZIENNE limity operacji karta a nie miesieczne jak meritum,

    - mozliwosc wyplaty powyzej dziennego limitu po dodatkowej
    autoryzacji np. SMSem,

    - chetnie subkonta z ktorymi karta juz powiazana nie jest -
    czyli karta mozna wyplacic tyle ile jest na koncie glownym,
    ale nie mozna z subkonta

    - krotkie, ale dobre lokaty czy to z konta firmowego
    czy z powiazanego prowatnego,

    Czy takie konto istnieje?

  • 2. Data: 2012-07-26 12:00:40
    Temat: Re: Konto dla dzialanosci gospodarczej...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Moze ponumeruje wymagania, bedzie latwiej ;)

    absolutnie konieczne:

    1. - logowanie do systemu otwartym tekstem, zadnego maskowania
    czy innych utrudnien "dla mojego bezpieczenstwa",

    2. - potwierdzanie operacji SMSem, zadnych tokenow, list kodow,

    3. - zaufani odbiorcy (chetnie z limitem wysokosci),

    4. - przelewy zagraniczne z mozliwoscia powtarzania, badz definiowanie
    odbiorcow zagranicznych dokladnie tak samo jak krajowych.
    Chodzi o to, zeby nie trzeba bylo w celu przelewu wypelniac
    kazdorazowo wniosku jak w meritum,

    5. - karta VISA powiazana z kontem umozliwiajaca platnosci w internecie
    (nie wiem jak sie taki typ nazywa), nie karta kredytowa,

    6. - darmowe wszystko z wyplatami z bankomatow w calym kraju na przedzie,
    moze to byc warunkowane wysokoscia wplywow, operacji czy czego tam,

    mile widziane:

    7. - mozliwosc wykonania przelewu do zaufanego odbiorcy
    poprzez wyslanie odpowiedniego SMSu,

    8. - DZIENNE limity operacji karta a nie miesieczne jak meritum,

    9. - mozliwosc wyplaty powyzej dziennego limitu po dodatkowej
    autoryzacji np. SMSem,

    10. - chetnie subkonta z ktorymi karta juz powiazana nie jest -
    czyli karta mozna wyplacic tyle ile jest na koncie glownym,
    ale nie mozna z subkonta

    11. - krotkie, ale dobre lokaty czy to z konta firmowego
    czy z powiazanego prywatnego,

    Meritum NIE spalnia warunkow: 1, 4, 7, 8, 9, 10(?)

    KB24 NIE spelnia warunkow: 2, 5(?), 6, 7, 9, 10, 11

    Moze dopiszecie swoje banki?

  • 3. Data: 2012-07-26 18:49:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

  • 4. Data: 2012-07-26 19:41:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Moze by ktos ruszyl dupsko i napisal jak to wyglada w jego banku? :)

    Za dużo warunków :-)

  • 5. Data: 2012-07-27 08:16:52
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 18:49:48 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Moze by ktos ruszyl dupsko i napisal jak to wyglada w jego banku? :)

    Jeden szurnięty królewicz na tej grupie wystarczy.

    AK

  • 6. Data: 2012-07-27 09:29:34
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Jeden szurnięty królewicz na tej grupie wystarczy.

    U mnie w Banku wyglada całkiem fajnie ;)
    A jak sie komus zacina palec wskazujacy, to moze warto go kopnąc w d...
    - czesto dosc skuteczny sposób na odblokowanie ;P

  • 7. Data: 2012-07-27 10:28:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Panowie, a cos na temat?

    Nie moglibyscie napisac ktore z warunkow 1-6 sa spelnione,
    a ktore nie?

    Trudno jest to sprawdzic nie majac konta w danym banku, nie
    wszystkie udostepniaja systemy demo o pelnej funkcjinalnosci.

    Narazie uzywam Meritum, ale kilka rzeczy mi przeszkadza
    (1 i 4) a kilka byloby mile widziane (7, 8, 9)

    Bede wdzieczny za wpis...

  • 8. Data: 2012-07-27 10:38:45
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Panowie, a cos na temat?

    Duże BRE spełnia wszystkie warunki, ale pod warunkiem mięsięcznych przepływów w
    okolicach kilku
    mln EUR /do negocjacji/, a dla mniejwzych podmiotów taki pakiet to wydatek od 195 do
    495 PLN, ale
    z pewnymi ograniczeniami.

  • 9. Data: 2012-07-27 11:07:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    To raczej odpada.

    Wplywow w wys kilku mln. jeszcze nie mam a placic
    kilkaset zlotych miesiecznie raczej nie chce...

  • 10. Data: 2012-07-27 11:09:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Oczywiscie dzieki za wpis :)