  • 1. Data: 2012-07-25 15:45:56
    Temat: Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Dostałem w końcu kartę World MC z mBanku i muszę dokonać płatności
    bezgotówkowej na 500 PLN żeby otrzymać czytnik z promocji.

    Mam akurat do zapłacenia opłatę za egzamin i widzę, że jest opcją
    przelewu z KK. Czy taki przelew jest traktowany jako transakcja
    bezgotówkowa?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-07-25 15:50:22
    Temat: Re: Czy przelew z KK jest transakcją bezgotówkową?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> writes:

    > Witam
    >
    > Dostałem w końcu kartę World MC z mBanku i muszę dokonać płatności
    > bezgotówkowej na 500 PLN żeby otrzymać czytnik z promocji.
    Upewnij się, że to sie zaliczy do promocyjnych transakcji, za ktore
    dostaniesz czytnik. W
    poprzedniej edycji liczyły się tylko transakcje w terminalu.

    > Mam akurat do zapłacenia opłatę za egzamin i widzę, że jest opcją
    > przelewu z KK. Czy taki przelew jest traktowany jako transakcja
    > bezgotówkowa?

    O ile nic się nie zmieniło to tak.

    KJ

    Without followers, evil cannot spread.
    -- Spock, "And The Children Shall Lead", stardate 5029.5

  • 3. Data: 2012-07-25 15:59:24
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 15:50, Kamil Jońca pisze:

    > Upewnij się, że to sie zaliczy do promocyjnych transakcji, za ktore
    > dostaniesz czytnik. W
    > poprzedniej edycji liczyły się tylko transakcje w terminalu.

    > O ile nic się nie zmieniło to tak.

    Napisałem na infolinię, pewnie odpowiedzą jutro.

    Ryba

  • 4. Data: 2012-07-25 16:07:24
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    > Upewnij się, że to sie zaliczy do promocyjnych transakcji, za ktore
    > dostaniesz czytnik. W
    > poprzedniej edycji liczyły się tylko transakcje w terminalu.

    > O ile nic się nie zmieniło to tak.

    Znalazłem w regulaminie

    2. Przez transakcje bezgotówkowe rozumie sie:
    a) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu karty World MasterCard ,
    b) zapłate za towary lub usługi przy uDyciu danych karty, bez fizycznego
    okazania karty,
    tj. transakcje dokonana przez telefon, Internet lub zamówienie pocztowe,
    przelew z
    rachunku karty oraz płatnosci karta w ramach usługi mTransfer z wyłaczeniem
    transakcji typu Quasi cash (transakcje sprzedaDy towaru lub usługi, które sa
    bezposrednio wymienialne na gotówke, np. gry losowe lub hazardowe),

    Wygląda, że przelew jest OK.
    A czy przelew ma również odroczoną płatność?
    Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
    procentach przez te 50 parę dni :)

    Ryba

  • 5. Data: 2012-07-25 16:16:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ryba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A czy przelew ma również odroczoną płatność?
    > Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
    > procentach przez te 50 parę dni :)

    A 3% opłaty za przelew zapłaci kto? Duch Święty?

  • 6. Data: 2012-07-25 16:16:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 25 Jul 2012 16:07:24 +0200, Ryba wrote:

    > A czy przelew ma również odroczoną płatność?
    > Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
    > procentach przez te 50 parę dni

    To jeszcze sprawdź jaka jest prowizja za taki przelew i czy na koniec
    dnia Ci się to opłaci ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2012-07-25 16:23:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.07.2012 10:16, MarekZ pisze:

    > A 3% opłaty za przelew zapłaci kto? Duch Święty?

    Wlasnie na takich ludziach bank zarabia. I dobrze :)

  • 8. Data: 2012-07-25 16:25:29
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 16:16, Olgierd pisze:

    > To jeszcze sprawdź jaka jest prowizja za taki przelew i czy na koniec
    > dnia Ci się to opłaci ;-)

    No tak, wiedziałem, że to zbyt piękne :)
    Trzeba będzie zrobić porządne zakupy kartą i czekać na czytnik

    Ryba

  • 9. Data: 2012-07-25 16:26:32
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-25 16:23, neoniusz pisze:

    > Wlasnie na takich ludziach bank zarabia. I dobrze :)

    Od pewnego czasu nie płacę nawet złotówki za moje konta i karty
    i tak ma pozostać :)

    Ryba

  • 10. Data: 2012-07-27 17:38:32
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Ryba" <t...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy przelew ma również odroczoną płatność?
    > Jeśli tak, to można przelać na własne konto i jeszcze zarobić na
    > procentach przez te 50 parę dni :)

    W innych moich bankach przelew nie podpadał pod Grace Period...

    Feromon