  • 1. Data: 2015-09-10 17:21:47
    Temat: Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam kredyt hipoteczny w mille.
    Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata.

    Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał
    to będzie dobrze?

  • 2. Data: 2015-09-10 19:26:59
    Temat: Re: Mille: Wpłata wynagrodzenia na konto
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-09-10 o 17:21, Bolko pisze:
    > Mam kredyt hipoteczny w mille.
    > Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata.
    >
    > Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał
    > to będzie dobrze?

    zdecydowanie nie, wtedy bank podwyższy marżę o 0,5 p.p.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-09-14 09:31:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" 8...@g...co

    : Mam kredyt hipoteczny w mille.
    : Będę miał niższe oprocentowanie jeśli będzie tam moja wypłata.

    : Pytanie czy jak to wynagrodzenie będę sobie sam wpłacał to będzie dobrze?

    IMO tak, o ile bank nie zastrzega inaczej w regulaminach.

    Kiedyś Synecek coś (cofkę?) dawał, gdy wpłacane było wynagrodzenie.
    Można było wpłacać dowolnie mało. Mille stawia jakieś limity?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-09-14 11:50:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Bolko" 8...@g...co
> [...]
    >dobrze?

    >IMO tak, o ile bank nie zastrzega inaczej w regulaminach.

    Skoro Bolko pisze "wyplata", to widac wynagrodzenie ma wplywac, a nie
    byle co.
    I jest na to stosowny zapis w umowie/regulaminie.

    J.

  • 5. Data: 2015-09-14 12:22:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55f6986f$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    > Skoro Bolko pisze "wyplata", to widac wynagrodzenie ma wplywac, a nie byle co. I
    jest na to stosowny
    > zapis w umowie/regulaminie.

    JF -- jak zwykle mącisz. Bolko nie pisze o byle czym, lecz o wynagrodzeniu.

  • 6. Data: 2015-09-14 18:39:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > JF -- jak zwykle mącisz. Bolko nie pisze o byle czym, lecz o wynagrodzeniu.

    Nie JF ma racje.
    Będę miał niższą ratę kredytu jeśli będzie wpływać moje wynagrodzenie z pracy.
    Moje pytanie brzmi jak to obejść.

    Wszystko jeśli mam umowę o pracę.
    A co jak przechodzę na własny rachunek?

  • 7. Data: 2015-09-14 19:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Nie JF ma racje.
    >Będę miał niższą ratę kredytu jeśli będzie wpływać moje wynagrodzenie
> [...]

    Zalozyc sp. z o.o. ?
    Upierdliwe troche na poczatku, ale moze sie oplacic, nie tylko w
    kredycie.

    J.

  • 8. Data: 2015-09-15 01:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55f701e2$0$4774$6...@n...neostrada.pl

    Masz lać wynagrodzenie czy wykazać się umową o pracę?

    Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie. Być może teraz
    jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
    czy umowy?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-09-15 08:45:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie. Być może teraz
    > jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce przelewu
    > czy umowy?

    przelew z wynagrodzeniem

  • 10. Data: 2015-09-15 12:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 55f701e2$0$4774$6...@n...neostrada.pl
    >Masz lać wynagrodzenie czy wykazać się umową o pracę?

    Jak przestaje przychodzic wynagrodzenie z pracy, to znaczy ze cos jest
    nie tak :-)

    >Kiedyś właściciel DG mógł sam sobie lać wynagrodzenie.

    W przypadku DG trudno mowic o wynagrodzeniu.

    >Być może teraz
    >jest inaczej, ale nadal pytanie pozostaje otwarte -- bank chce
    >przelewu
    >czy umowy?

    Bank chce wiedziec, ze klient ciagle dobrze zarabia :-)

    J.