  • 1. Data: 2015-09-09 10:31:44
    Temat: Eurobank wciąż pobiera prowizje
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Zauważyłem że eurobank za prowadzenie konta, co miesiąc pobiera 9 zł
    prowizji. W punkcie Eurobanku babka powiedziała mi, ze jesli bede miał
    wpływy min. 1500 zł co miesiąc prowizji nie będzie. Przy czym na moje
    pytanie, czy jesli ta suma wejdzie i po kilku godzinach zejdzie z konta to
    też prowizji nie bedzie - odpowiedziała twierdząco.

    Tak więc w sierpniu wpłaciłem 2900zł i we wrzesniu 2000 zł, dziś sprawdzam
    historię rachunku i oczywiście w sierpniu 9 zł prowizji

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2015-09-09 11:03:53
    Temat: Re: Eurobank wciąż pobiera prowizje
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 10:31:44 +0200, marcin_ napisał(a):

    > Tak więc w sierpniu wpłaciłem 2900zł i we wrzesniu 2000 zł, dziś sprawdzam
    > historię rachunku i oczywiście w sierpniu 9 zł prowizji

    Oni tak mają, że trzeba się czasem poawanturować.
    Kiedyś pobrali mi prowizje za pierwsze przelewy w miesiącu z konta
    oszczędnościowego, bo były zlecane z datą przyszłą i uznali je za zlecenia.
    Po przepychance słownej przyznali mi w końcu rację, a nawet oddali
    pieniądze.

    Sugerowałbym złożenie reklamacji przez pocztę wewnętrzną, ewentualnie
    telefonicznie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 3. Data: 2015-09-09 11:13:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Tak więc w sierpniu wpłaciłem 2900zł i we wrzesniu 2000 zł, dziś
    >sprawdzam historię rachunku i oczywiście w sierpniu 9 zł prowizji

    Po pierwsze - nie babka, tylko cennik/taryfa oplat.

    Po drugie - w sierpniu to oplata za sierpien, czy za lipiec ?

    J.

  • 4. Data: 2015-09-09 11:31:40
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 9 września 2015 10:31:48 UTC+2 użytkownik marcin_ napisał:
    > Tak więc w sierpniu wpłaciłem 2900zł i we wrzesniu 2000 zł, dziś sprawdzam
    > historię rachunku i oczywiście w sierpniu 9 zł prowizji
    >
    > --
    > Marcin

    Opłata pobierana jest po upływie miesiąca w którym nie było wpływu więc
    w sierpniu niewątpliwie pobrano za brak wpływu w lipcu.

  • 5. Data: 2015-09-09 11:43:17
    Od: " 666" <...@...6>

    Ponawiam kiedyś zadane pytanie:
    Jak zamienić rachunek w EB płatny na bezpłatny (z zachowaniem nr rachunku)?

    -----

  • 6. Data: 2015-09-09 12:12:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 11:43:17 +0200, 666 napisał(a):

    > Jak zamienić rachunek w EB płatny na bezpłatny (z zachowaniem nr rachunku)?

    Wystarczy trzymać 100 zł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."

  • 7. Data: 2015-09-09 12:13:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 11:43:17 +0200, 666 napisał(a):

    > Jak zamienić rachunek w EB płatny na bezpłatny (z zachowaniem nr rachunku)?

    Wystarczy trzymać 1000 zł.

  • 8. Data: 2015-09-09 14:45:54
    Temat: Re: Eurobank wciąż pobiera prowizje gdy nie spełnisz warunków.
    Od: "Alkon" <r...@q...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości

    > Jak zamienić rachunek w EB płatny na bezpłatny (z zachowaniem nr
    > rachunku)?

    Każdy rachunek w EB będzie automatycznie bezpłatny, gdy spełnisz warunki
    zapisane w Tabeli Prowizji i Opłat.