  • 1. Data: 2015-09-10 13:57:08
    Temat: zakup na amazon uk
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    witam
    jak najprosciej i najtaniej dokonac zakupu na amazonie UK w funtach? z tego
    co widze w gre wchodza tylko karty debetowe wiec co aktualnie bedzie
    najtanszym sposobem, bez placenia gigantycznej prowizji i pytanie
    pomocnicze: (bo bedzie to moja pierwsza transakcja zagraniczna tj w innej
    walucie niz pln) na co zwracac uwage?
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 2. Data: 2015-09-10 14:37:26
    Temat: Re: zakup na amazon uk
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-09-10, oszczedny <o...@p...pl> wrote:
> [...]
    > najtanszym sposobem, bez placenia gigantycznej prowizji i pytanie
    > pomocnicze: (bo bedzie to moja pierwsza transakcja zagraniczna tj w innej

    Konto kantorowe z podpiętą kartą (np. Kantor Alior Bank).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2015-09-10 18:46:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "oszczedny" msrr87$uln$...@m...internetia.pl

> [...]
    pomocnicze: (bo bedzie to moja pierwsza
    > transakcja zagraniczna tj w innej walucie niz pln) na co zwracac uwage?

    Na inne posty. ;)

    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jaka karta do płatności Chiczykom

    Date: Mon, 31 Aug 2015 12:51:16 +0200

    czego najlepiej używać do sporadycznych płatności za zakupy na aliexpress itp?
    Jakiś prepaid czy coś innego rozliczanego w USD?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'