  • 31. Data: 2007-04-24 11:17:18
    Temat: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 20 Kwi, 22:47, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > No tutaj chyba nie masz watpliwosci iz uzycie slowa "bank" jest
    > zmyleniem celowym i chyba zaden sad w to nie bedzie watpil.
    > Inna rzecz ze w internecie nie ma nic o wlascicielu tej marki.
    > Przy okazji znaczek metribanku jest w urzedzie patentowym zarejstrowany.
    >
    > Ot taka ciekowstka.

    Znaczek matribanku jest zrejestrowany bo to poprostu znaczek tej firmy
    i ona sobie go opatentowała

  • 32. Data: 2007-04-24 11:18:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    TOMI3012 napisał(a):

    > Zakładając że Metribank to Bank rozwiązń finansowych dla wszystkich
    > nie można stweirdzić że jest to Bank tym bardziej że zabronione jest
    > używanie wyrazu "bank" a nie członu "bank" w innym wyrazie. Metribank
    > to nazwa własna "METRIBANK" jeden wyraz więc nie ma tu mowy o
    > naruszeniu prawa.

    Masz racje nazywanie ich oszustami tez jest calkiem w porzadku bo
    oszukuja ze maja 15% lokaty bez kruczkow.

    > Banalny przykład ta firma mogłaby się nazywać np. BANKRUT i co wtedy
    > ha ha ha
    > no przecież jest to ptoczne słowo i też zawiera w swoim wyrazie człon
    > "bank"

    bzdury piszesz. Jest tu celowe wprowadzanie konsumenta w blad.
    UOKIK bardzo sie zainteresowal

  • 33. Data: 2007-04-24 11:22:01
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 20 Kwi, 23:15, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > biznes. Widac, ze pracy wlozyl sporo. Oczywiscie wszystkoto oszustwo -
    > ciekawe kiedy to zwina :) Oprocz BRE wymienae sa produkty Pekao SA,
    > Millennium, BZ WBK, etc. Cwaniaczki sa coraz lepsi.
    > Z moich informacji wynika, ze same banki bezskutecznie prosza (poprzez
    > pranwikow) o zdjecie wszelkich informacji na ich temat. Jak widac - bez
    > rezultatow.
    > Pogooglajcie - nawet wywiad (w zamian za reklame) pokazal sie w jakiejs
    > bezplatnej gazetce. Zenada jednym slowem - na zasadzie "zrobmy sobie bank"

    Z tym że nie ma ty nic niezgodnego z prawem Metribank faktycznie
    oferuje pośrednictwo w sprzedaży produktów innych banków i sam nie
    świadczy czynności bankowych. Mają podpisane umowy z wieloma bankami
    wiem bo sma tam zaciągałem pożyczkę z mBanku i wszystko było ok.

  • 34. Data: 2007-04-24 11:28:04
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 21 Kwi, 16:01, "tomek." <t...@p...fm> wrote:

    > jeszcze KB, KNF dopiero przejmie ja od stycznia 2008.
    > ale i tak chyba powinni sie na ten temat wypowiedziec,
    > po co ludzie maja tracic pieniadze...
    >
    > piotrek
    tylko jak ludzie mają stracić pieniądze skoro Metribank jest
    pośrednikiem finansowym. Przecież Kredyty i pożyczki udzielane za
    pośrednictwem Metribanku to i tak pożyczki z których środki są
    wypłacane przez Bank klientowi a Metribank tylko pośredniczy w
    sprzedaży tych pożyczek. Co prawda na atrakcyjnych warunkach bo tak
    się reklamją ale to chyba i prawda bo sam dostałem pożyczkę przez
    Metribank i było wszystko ok.

  • 35. Data: 2007-04-24 11:33:27
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    TOMI3012 napisał(a):

> [...]
    > sprzedaży tych pożyczek. Co prawda na atrakcyjnych warunkach bo tak
    > się reklamją ale to chyba i prawda bo sam dostałem pożyczkę przez

    Mniej korzystna niz mbank super cos pisales o 5% prowizji toz to lichwa.
    Ale juz wiemy ze jestes pracownikiem wiec juz sie pograzaj.

  • 36. Data: 2007-04-24 12:59:18
    Od: "platini76" <p...@N...gazeta.pl>

    TOMI3012 <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > u=BFywanie wyrazu "bank" a nie cz=B3onu "bank" w innym wyrazie. Metribank
    > to nazwa w=B3asna "METRIBANK" jeden wyraz wi=EAc nie ma tu mowy o
    > naruszeniu prawa.
    > Banalny przyk=B3ad ta firma mog=B3aby si=EA nazywa=E6 np. BANKRUT i co wtedy
    > ha ha ha
    > no przecie=BF jest to ptoczne s=B3owo i te=BF zawiera w swoim wyrazie cz=B3=
    > on
    > "bank"
    > Nie ma tutaj naruszenia prawa jeszcze raz zwracam uwag=EA =BFe METRIBANK
    > to jedno s=B3owo nigdzie jakie jest identyfikowane z t=B1 firm=B1.

    PR-owiec z Ciebie Tomi od siedmiu bolesci. To czy wyraz BANK jest wykorzystany
    osobno czy lacznie z innym wyrazem (np. Getin Bank, Polbank) nie ma
    najmniejszego znaczenia. Jest to zlamanie prawa dokonane z pelna premedytacja,
    bo nikt nie uwierzy, ze zalozyciel spolki posrednictwa finansowego nie zna
    prawa bankowego. Przestan sie wiec silic na te pseudowykladnie przepisow, bo w
    takie bzdury nie uwierzylby nawet przedszkolak. Inne firmy tego typu nie
    uciekaja sie do takich brudnych sztuczek, mam na mysli Open Finance, Expander itd.

    platini

  • 37. Data: 2007-04-24 13:19:21
    Temat: sprostowanie - hehehe
    Od: "platini76" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ze strony Metribanku, O nas, Aktualnosci:

    ===
    Wtorek 2007-04-24
    W ramach wyjaśnień wątpliwości naszych Klientów Informujemy iż Metribank nie
    jest Bankiem a jedynie Centrum usług finansowych oferującym swoim Klientom
    najlepsze na rynku produkty Bankowe Banków współpracujących z Metribankiem
    oraz własne usługi finansowe nie będące produktami Bankowymi. Informujemy
    także, iż w celu uniknięcia problemu identyfikowania Metribank z Bankiem nasza
    nazwa zostanie niebawem zmodyfikowana. Z szacunkiem dla naszych Klientów
    Zarząd Centrum Finansowego Metribank Sp. z o.o.
    ===

    Szkoda, ze nie ma listy czlonkow zarzadu, chociaz w serwisie jest zakladka
    Metriludzie. Wymowne, ze puste sa tez zakladki Pisza o nas, Informacje dla
    mediow oraz Partnerzy. No comments.

  • 38. Data: 2007-04-24 15:41:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Osobiście uważam że nie ma w tym jakiegoś oszustwa a jedynie brak
    > dopracowania niektórych szczegułów.
    > Redaktor z Gdyni

    moze nie jest to stricte oszustwo, ale sporego rodzaju naduzycie...
    uczciwy posrednik finansowy nie powinien dopuscic do takiej niejasnej
    sytuacji

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 39. Data: 2007-04-24 15:52:42
    Temat: Re: sprostowanie - hehehe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "platini76"
> [...]

    > zakladka
    > Metriludzie. Wymowne, ze puste sa tez zakladki Pisza o nas,

    Jeden z kolegów już znalazł wypis z KRS, cytuję:
    "... Sposób reprezentacji DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI
    UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU I V-CE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W
    PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z POWYŻEJ DWÓCH OSÓB CZŁONEK
    ZARZĄDU
    SKŁADA OŚWIADCZENIE Z PREZESEM LUB V-CE PREZESEM ZARZĄDU.
    Członkowie reprezentacji
    Nazwisko lub Nazwa Nazwisko drugi człon Imię pierwsze Imię drugie
    Funkcja
    ZABIEGAŁOWSKI TOMASZ SEBASTIAN PREZES ZARZĄDU
    ZABIEGAŁOWSKI MARCIN DAMIAN WICE PREZES ZARZĄDU

    *** blad ***

  • 40. Data: 2007-04-24 16:22:14
    Od: TOMI3012 <t...@w...pl>

    On 24 Kwi, 12:10, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > A czy ty czasem nie jesteś prezesem tej firmy, że tak jej bronisz na
    > lewo i prawo?
    > Oddział i może mają fajny, ale PR już nie bardzo bo google jak na razie
    > na pierwszym miejscu zwraca link do tego wątku :) i bardzo dobrze, może
    > się nikt nie da nabrać na ten kant!
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    chciałbym