  • 1. Data: 2007-04-20 17:52:47
    Temat: [Multiban] "Włamanie" ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1523009,10,1,1,,item.html

    "MultiBank uspokaja, że system komputerowy banku działa prawidłowo i nie
    ma bezpośredniego zagrożenia dla pieniędzy klientów. Ostrzega też
    klientów przed podawaniem jednorazowych haseł dostępu, które mogą być
    wykorzystywane przez hakerów.
    "

    Ktoś coś wie ?
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 2. Data: 2007-04-20 18:16:59
    Temat: Re: [Multiban] "Włamanie" ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ma bezpośredniego zagrożenia dla pieniędzy klientów. Ostrzega też
    > klientów przed podawaniem jednorazowych haseł dostępu, które mogą być

    http://www.tvn24.pl/12692,1503661,0,1,wiadomosc.html

    Bylo dzis w Fakty, ludzie, pieniadze na TVN24.

    MK

  • 3. Data: 2007-04-20 18:25:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > Ktoś coś wie ?

    Może ten sam temat co ostatnio z Inteligo tylko, że tutaj mają nieco
    gorzej, bo hasła można mieć na smsa i wtedy dupa, więc zależy czy szło
    jak leci czy może jakaś personalizowana akcja w konkretne osoby.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-20 22:26:09
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Ktoś coś wie ?
    Zwykly trojan. Jak go uniknac?
    Na https://moj.multibank.pl/ masz piec punktow "przed zalogowaniem"
    ktore wg mnie powinny byc w odwrotej kolejnosci.
    Przedostnia kropke latwo sprawdzic na:
    https://www.mbank.pl/ - bedzie ostrzezenie o blednym certyfikacie
    https://www.mbank.com.pl/ - tu nie bedzie ostrzezenia

    Dodatkowo:
    _firewall_ obowiazkowo
    antyvirus - jakikolwiek
    no i to czego w sumie nigdzie nie ma jasno powiedzianego: _klient poczty
    nie ma prawa laczyc sie z serwerami www!!_

    oczywiscie odrobina rozwagi tez jest potrzebna

    Robert

  • 5. Data: 2007-04-21 07:13:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 23:26:09 +0100,
    osoba podpisana: Robert <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl>
    napisała:
    [...]
    > Dodatkowo:
    > _firewall_ obowiazkowo
    Nie mam.
    > antyvirus - jakikolwiek
    Nie mam.
    > no i to czego w sumie nigdzie nie ma jasno powiedzianego: _klient poczty
    > nie ma prawa laczyc sie z serwerami www!!_
    Eee. A jak Thunderbird się łączy z (piszę z głowy) aus.mozilla.com:443
    to źle ?

    KJ (RTFH)

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 6. Data: 2007-04-21 07:17:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    napisała:
    > Zwykly trojan. Jak go uniknac?
    Inna sprawa, że te informacje (Przynajmniej mi) opatrzyły. IMHO lepiej
    byłoby gdyby na stronach banku byłą zwykła formatka do logowania. A w
    losowych terminach była doklejae komunikaty o bezpieczeńswie.

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.